Portada Conceyos El Certame Nuevos Diseñadores d’Asturies celebrase esti vienres en Xixón

El Certame Nuevos Diseñadores d’Asturies celebrase esti vienres en Xixón

by redacción asturnews

La 14ª Edición del Certame Nuevos Diseñadores d’Asturies va tener llugar esti vienres 8, a les 19 hores, nel Hotel NH de Xixón col sofitu de Xixón Impulsa y la organización de ADYMO (Asociación Diseño y Moda d’Asturies).

Dende hai más de diez años, ADYMO vien entamando’l certame qu’escueye al MEYOR NUEVU DISEÑADOR DE MODA DEL PRINCIPÁU D’ASTURIES, galardón que da al ganador el pase para participar nos Premios Nacionales a la Moda para Nuevos Diseñadores que convoca l’Asociación de Nuevos y Nuevos Diseñadores Españoles (ANDE).

El Certame Nuevos Diseñadores d’Asturies supon una escelente plataforma de llanzamientu pa los nuevos diseñadores asturianos, onde pueden dar a conocer el so trabayu nun marcu profesional que-yos dexa promocionar se más allá de la redolada rexonal. Pela so parte, los Premios Nacionales a la Moda para Nuevos Diseñadores configúrense como la pasarela más prestixosa, nel so xéneru, del ámbitu nacional. Una pasarela que, al nun tar condicionada poles esixencies del mercáu, espierta’l máximu interés de los medios de comunicación especializaos polos diseños vanguardistas y tresgresores que nella se dan cita. Amás, los Premios Nacionales a la Moda pa Nuevos Diseñadores dexen al ganador de los mesmos presentar la so colección na prestixosa feria WHO’S NEXT, nel marcu de la Selmana de la Moda de París, gracies al conveniu suscritu ente dambes entidaes.

Xixón Impulsa, na so calidá d’organismu que fomenta la innovación, el emprendimiento y el desenvolvimientu económicu na nuesa ciudá, sofita económicamente la celebración d’esti certame cuidando que, con so celebración, plantégase Xixón, como un Espaciu de Creación que fomente proyectos empresariales rellacionaos con capacidaes creatives o que’l so modelu de negociu tea fuertemente venceyáu al usu del procesu creativu.

Amás, favorezse’l desenvolvimientu de nuevos perfiles profesionales (talentu) énte’l retu del desempléu por aciu proyectos qu’impulsen la creación d’empleos nel ámbitu de la conocencia, y l’I+D+i, según n’otros ámbitos emerxentes baltes como les actividaes de la industria creativo y cultural. Too ello, xustifica la necesidá de desenvolver iniciatives que favorezan el fortalecimientu y desenvolvimientu del sector de la moda n’Asturies, iniciatives como la que se propón nesti proyectu que taría alliniada cola estratexa qu’Impulsa tien definida pa la ciudá de Xixón.

Tola información sobro’l certame ta disponible na web http://modasturias.com/

Tamién te podria gustar