Portada Conceyos El Cerbunes Day celebra n’Avilés los llogros de muyeres contemporanees

El Cerbunes Day celebra n’Avilés los llogros de muyeres contemporanees

by redacción asturnews

Esti sábadu 15 d’ochobre va tener llugar n’Avilés el I Cerbunes Day, un alcuentru pa conocer y celebrar los llogros de muyeres contemporanees que tán rompiendo barreres n’ámbitos hasta agora minoritarios para les muyeres.

“En Cerbunes damos voz a muyeres increíbles del nuesu tiempu, que tán rompiendo moldes. Son persones qu’escuerren los sos suaños y que tán tresformando’l mundu ensin ser conscientes d’ello. Col so exemplu, convertir en referentes ya inspiren a otres muyeres para siguir avanzando nel camín escontra la igualdá”, esplicó esta selmana na rueda de prensa de presentación Silvia Oviaño, directora de Caravan Proyectos de Cultura y del proyectu Cerbunes.

La conceyala de Mocedá, Raquel Ruiz, añedió que “l’oxetivu d’esti eventu ye visibilizar el trabayu estraordinariu que tán faciendo munches muyeres en distintos ámbitos porque ye una manera de que les moces afitar en sectores nos que nun suel haber muncha participación femenina. Munches vegaes, los estereotipos colos que crecemos fáennos tener idees preconcebíes sobro les nueses capacidaes que, en verdá, nun son ciertes. Por eso ye fundamental tener referentes por que les neñes, dende edaes más tempranes, convencer de que pueden faer más coses de les que creen”.

El sábadu podrá conocese en persona a l’atleta paraolímpica Sara Andrés, qu’empezó a correr en perdiendo les piernes nun accidente y ye tou un exemplu de superación y vitalismo.

Una charra va axuntar a trés asturianes qu’avanzaron na conquista de los derechos de les muyeres: la ex minera Conchi Rodríguez, que llegó hasta’l Tribunal Constitucional p’acabar cola discriminación de la muyer nel pozu, la comandante de helicóptero Nuria Bravo, que salva vides  en el Cantábricu, y l’alpinista Rosa Fernández, la primer española en completar el proyectu 7 Cumes, esguilando los montes más altos de tolos continentes.

L’eventu, gratuitu y abiertu al públicu previa inscripción unviando corréu electrónicu a la dirección info@indomitas.org, va cuntar tamién con proyecciones de video y la posibilidá de probar nueves esperiencies como ponese al mandu d’una mesa d’amiestos de DJ o empecipiase n’unu de los deportes de moda, la esguilada urbana. Amás, como en toa xornada lúdica, la música va tener el so espaciu cola actuación de OKKRE/Uge Pañeda, productora musical y DJ asturiana.

L’eventu ta entamáu por Caravan Proyectos de Cultura, patrocináu pol Principáu d’Asturies, al traviés del Institutu Asturianu de la Muyer y cuenta cola collaboración del Conceyu d’Avilés y Women’Secret.

La xornada va empezar a les 9:30 hores nel Palaciu Maqua y va concluyir a les 15:00 hores na Plaza de Carlos Llobu.

Más información

Tamién te podria gustar