Portada Comunicación El centru territorial de TVE tendrá un nuevu director favoratible al usu del asturianu

El centru territorial de TVE tendrá un nuevu director favoratible al usu del asturianu

by asturnet

El cambiu de signu políticu del Gobiernu central cuaya nun relevu nel centru territorial de Televisión Española n’Asturies. L’hasta agora director de Radio Nacional d’España nel Principáu, el periodista llangreanu Pedro Alberto Marcos, sedrá’l nuevu director de TVE-Asturies, cargu del que quedará desaloxáu José Antonio Ovies, censuráu polos trabayadores del centru al acusalu de manipulación y falta de profesionalidá.

A lo llargo de la so trayectoria llaboral, Marcos -cuyu nomamientu foi confirmáu esta mañana según fontes de la redacción de TVE n’Asturies- caracterizóse por postures favoratibles al usu de la llingua asturiana na comunicación periodística.

Integrante de la Plataforma Periodistes pol Asturianu, el futurible director del centru territorial de Televisión Española n’Asturies, allugáu en San Esteban de les Cruces, desendolcó la so carrera profesional lligáu al mediu radiofónicu, primero en ‘Radio Juventud’ de Llangréu y más tarde en Radio Cadena na mesma llocalidá, hasta la integración d’esa entidá en Radio Nacional d’España.

Yá na cadena pública, Pedro Alberto Marcos foi xefe d’informativos y algamó la dirección de RNE n’Asturies n’avientu de 2000, en sustitución de Sara Fernández-Nespral.

Nel asientu qu’agora va ocupar el periodista llangreanu dexará de sentase el so actual inquilín, José Antonio Ovies, protagonista d’un reciente informe ellaboráu por gran parte de los trabayadores del centru territorial de TVE-Asturies nel que lu acusen de continues práctiques de manipulación en favor de los intereses polítiques del PP, de falta de procuru col productu informativu y d’una fonda desconocencia de la realidá asturiana.

Tamién te podria gustar