Portada Conceyos El Centru Social de Llaranes propón un misteriu por resolver pa celebrar Halloween

El Centru Social de Llaranes propón un misteriu por resolver pa celebrar Halloween

by redacción asturnews

El Centru Social de Llaranes en Aviés propón a les neñes y a los neños un misteriu por resolver pa celebrar Halloween. Tratase d’un xuegu de Cluedo con ambientación tenebrosa totalmente gratuitu destináu a neñes y neños d’ente 9 y 14 años. La inscripción cierrase’l martes 30, y el númberu de places ye llindáu.

El Centru Social de Llaranes prepararon un misteriu que les neñes y los neños tendrán de resolver “¿Quién asesinó a Caroline Peterson?” coincidiendo con Halloween. L’actividá va tener llugar na tarde del miércoles 31 d’ochobre, a les 20 hores, n’el mesmu Centru de la cai Río Eo.

Una propuesta totalmente gratuita, con llende de places, y que se destina a neñes y neños d’ente 9 y 14 años. La inscripción, tá abierta, puede realizase de forma presencial n’el mesmu Centru Socil de Llaranes y también al traviés del teléfonu 985 515 760. La llende p’apuntase ye’l martes 30 a les 20 hores.

El misteriu que tendrán de resolvese ye un Cluedo en vivu, un xuegu de personaxes nel que les neñes y los neños conviértense en detectives, con una misión: afayar quién asesinó a Caroline Peterson, la conserxe de la casa grande. Van Apaecer na aventura numberosos personaxes, dende una xardinera a un bibliotecariu, xuna cocinera, xuna llimpiadora… Del so sagacidad, de les sos entrugues, va depender conocer quién ye’l culpable de la desapaición de Caroline, y conocer les sos motivaciones y por qué lo fixo. Y tou, nun ambiente terrorífico, como se correspuende a una nueche especial como la de Halloween.

Tamién te podria gustar