Portada Sociedá El centru social de Cualloto estrena zona infantil

El centru social de Cualloto estrena zona infantil

by redacción asturnews

El centru social de Cualloto estrenaba recién entama’l mes la zona infantil. L’espaciu foi inauguráu pol alcalde, Wenceslao López, y la conceyala responsable de la área, Marisa Ponga, y cuenta con moblame afechu, llibros y xuegos.

L’alcalde, Wenceslao López, y la conceyala d’Atención a les Persones ya Igualdá, Marisa Ponga, visitaron esta selmana pasada’l nuevu espaciu infantil del centru social de Cualloto, incluyíu nes actuaciones del I Plan d’Intervención Sociocomunitaria del barriu. Esta zona cunta con moblame infantil afechu, llibros y xuegos que los más pequenos van poder esfrutar, so la supervisión d’un adultu.

El Plan, que s’enllantó na zona a finales de 2017, tien como finalidá favorecer la implicación de los vecinos y vecines na vida del barriu realizando acciones de dinamización, participación y mediación comuñal según sensibilización social dirixíos a los distintos colectivos del barriu. Esti Plan ellaborar tres un estudiu previu de les necesidaes per parte del personal técnico de Mocedá, Centros Sociales y Servicios Sociales, y una serie de xuntes coles asociaciones de vecinos de la zona nes que treslladaron les sos demandes, ente les que s’atopaba un espaciu municipal pa menores nel Centru Social.

Tamién te podria gustar