El centru social de Cualloto estrena zona infantil

El centru social de Cualloto estrena zona infantil
11 avientu 10:12 2018 Imprimir

El centru social de Cualloto estrenaba recién entama’l mes la zona infantil. L’espaciu foi inauguráu pol alcalde, Wenceslao López, y la conceyala responsable de la área, Marisa Ponga, y cuenta con moblame afechu, llibros y xuegos.

L’alcalde, Wenceslao López, y la conceyala d’Atención a les Persones ya Igualdá, Marisa Ponga, visitaron esta selmana pasada’l nuevu espaciu infantil del centru social de Cualloto, incluyíu nes actuaciones del I Plan d’Intervención Sociocomunitaria del barriu. Esta zona cunta con moblame infantil afechu, llibros y xuegos que los más pequenos van poder esfrutar, so la supervisión d’un adultu.

El Plan, que s’enllantó na zona a finales de 2017, tien como finalidá favorecer la implicación de los vecinos y vecines na vida del barriu realizando acciones de dinamización, participación y mediación comuñal según sensibilización social dirixíos a los distintos colectivos del barriu. Esti Plan ellaborar tres un estudiu previu de les necesidaes per parte del personal técnico de Mocedá, Centros Sociales y Servicios Sociales, y una serie de xuntes coles asociaciones de vecinos de la zona nes que treslladaron les sos demandes, ente les que s’atopaba un espaciu municipal pa menores nel Centru Social.

  Categories: