Portada Escéniques El Centru Dramáticu Nacional emite en directu trés obres sobro l’actual pandemia

El Centru Dramáticu Nacional emite en directu trés obres sobro l’actual pandemia

by redacción asturnews

El Centru Dramáticu Nacional va emitir en directu trés obres sobro l’actual pandemia, con grandes nomes de la escena xuníos pa crear ‘La conmoción’, ‘La distancia’ y ‘La incertidume’, que se van ver de baldre.

La pandemia llega a los escenarios. El Centru Dramáticu Nacional (CDN) de Madrid torna’l día 26 cola triloxía La pira, trés obres de teatru emitíes en directu y gratuitamente al traviés de streaming sobro la esperiencia del confinamientu. La triloxía ta compuesta por La conmoción, La distancia y La incertidume, trés pieces creaes, caúna d’elles, por trés destacaos dramaturgos actuales –dende Alfredo Sanzol, actual director del CDN, a Juan Mayorga, Pau Miró o Victoria Szpunberg– a partir de les sos visiones sobro la pandemia.

Amás, cada capítulu de la triloxía va tener una dirección y un equipu artísticu distintos. El proyectu arrinca’l 26 de xunu con La conmoción, con testu d’Eva Mir, Alfredo Sanzol y Victoria Szpunberg, y so la dirección d’Alfredo Sanzol. Una reflexón sobro lo inesperao de la situación na que vimos somorguiaos  arriendes del espardimientu de la Covid-19. va emitir en directu l’a les 20 hores dende’l teatru María Guerrero de Madrid.

La distancia, el día 3 de xunetu a la mesma hora, va ser la segunda de les funciones. Escrita por Andrea Jiménez y Noemi Rodríguez, Juan Mayorga y Pau Miró, y so la dirección d’Andrea Jiménez y Noemi Rodríguez, enceta la distancia, lliteral y mental, encamentada pa evitar l’andada. Y les consecuencies d’esta sobro’l nuesu día ente día. va emitir en directu dende’l teatru Abargane-Inclán.

La tercer parte de La pira va ser el 10 de xunetu: La incertidume. Con testu de Lucía Carballal, Denise Despeyroux y Pablo Remón, qu’amás la dirixe, plantega’l futuru inciertu nel que nos dexó la pandemia y traduz el comportamientu desconocíu d’esti virus na dinámica impredicible del momentu que travesamos. va emitir en directu tamién a les 20 hores dende’l Teatru María Guerrero.

Los trés obres van permanecer disponibles una selmana nes mesmes páxines dende onde podrán vese en streaming mientres la so representación en directu: nes cuentes oficiales de Facebook y YouTube del CDN y tamién na web laventanadelcdn.com, un espaciu creáu pel Centru Dramáticu Nacional mientres la pandemia pa ufiertar charres, clases y creaciones teatrales pa ser emitíes online.

Tamién te podria gustar