Portada Turismu El Centru del Prerrománicu esibe “La Ruta de les Estrelles”, producida pol Muséu d’Avilés

El Centru del Prerrománicu esibe “La Ruta de les Estrelles”, producida pol Muséu d’Avilés

by redacción asturnews

L’amuesa “La Ruta de les Estrelles. El Camín de Santiago na Edá Media”, producida pol Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés, esibise nel Centru del Prerrománicu Asturianu, n’Uviéu hasta’l próximu 30 d’abril y puede visitase de forma gratuita.

Esta esposición foi producida pol MHUA, onde se abrir al públicu nel 2017, para faer dempués un percorríu pelos centros escolares avilesinos y otres localidaes d’Asturies, como Castropol o Colunga. Nel so momentu acompañar d’un ciclu de conferencies como homenaxe al historiador Ignacio Ruiz de la Peña.

Mañana miércoles ta prevista la so inauguración cola presencia de la conseyera de Cultura, Berta Piñán, y el director del MHUA, Manuel Ángel Hidalgo.

Atópase conformada por ocho paneles nos que se describe la esencia del Camín de Santiago, dende’l so contextualización al traviés del fenómenu interreligioso de les pelegrinaciones, hasta l’impactu cultural qu’esti fechu traxo. Pol mediu, les devociones, el Camín Primitivu y la so vinculación cola monarquía asturiana, les reliquies del Apóstol, los pelegrinos, el tresporte, l’agospiamientu, etc.

El responsable del so diseñu ye’l doctor José Antonio Álvarez Castrillón, collaborador habitual en munches actividaes culturales avilesines, miembru del Real Institutu d’Estudios Asturianos, Cronista Oficial de los Oscos y profesor de la Facultá de Formación del Profesoráu de la Universidá d’Uviéu.

El Centru del Prerrománicu Asturianu atópase asitiáu na fastera del Naranco, a 200 metros de la ilesia de Santa María del Naranco.

Tamién te podria gustar