El Centru de Persones Adultes algama la medaya d’oru de Xixón 2022

El Centru de Persones Adultes algama la medaya d’oru de Xixón 2022
04 mayu 09:40 2022 Imprimir

La Xunta de Voceros, axuntada esta selmana pasada nel Salón de Plenos y presidida pola alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, decidió por consensu la concesión de los Honores y Distinciones de la Villa pa 2022. La medaya d’oru de la Villa va ser para’l Centru d’Educación de Persones Adultes pol so 40 aniversariu y pol so llabor na educación a lo llargo de la vida,  cuantimás, na educación de muyeres, según pola so intensa llabor de los últimos años en collaboración col texíu asociativo de la ciudá para la formación y l’acoyimientu de persones inmigrantes.

Les trés medayes de plata qu’otorga la ciudá son trés:

  • La compañía de teatru Quiquilimón: tres 42 años d’actividá anunció la so retirada, siendo un un referente del teatru infantil na ciudá.
  • La trabayadora municipal Felisa Soria Caru: pola so trayectoria de trabayu col asociacionismo xixonés y, fundamentalmente en materia d’igualdá, tantu dende los sos entamos na Universidá Popular como na Oficina de Polítiques d’Igualdá.
  • La Fundación ALPE: Asociación de Persones con Acondroplasia, estableció la so see en Xixón/Xixón, y convirtió la ciudá en referencia nel acoyimientu, formación y sofitu d’estes persones.
  Categories: