Portada Emigración El Centru Asturianu de Menorca organiza un conciertu de Xuacu Amieva en Maó

El Centru Asturianu de Menorca organiza un conciertu de Xuacu Amieva en Maó

by asturnet

El Centru Asturianu de Menorca ye l’organizador d’un conciertu del gaiteru Xuacu Amieva y el so grupu que va celebrase el prósimu 14 de xunetu nel Claustre del Carme de Maó, según anunció al rotativu Última Hora de Menorca la presidenta de la casa rexonal, Nati Quirós. La iniciativa cuenta col sofitu económicu de la conceyalía de Cultura de Maó y quier ser el primeru d’una serie d’actividaes entamaes pola colonia asturiana na isla balear.

La presidenta del Centru quier llevar a Menorca un nuevu conciertu de música folk del país pa la celebración del Día d’Asturies en setiembre. El centru colabora tamién nel intercambiu de grupos folklóricos menorquinos con asturianos y frutu d’esa xera ye la xestión pa que’l conceyu de Llangréu y el de Maó intercambien entrambes agrupaciones locales pa actuar en Menorca y n’Asturies.

Nati Quirós amosó tamién el deséu de los asturianos residentes na segunda isla de les Baleares en convidar a l’Academia de la Llingua Asturiana pa qu’ún de los sos miembros viaxe a la isla col fin de dar a conocer la problemática del idioma.

Tamién te podria gustar