Portada Emigración El Centru Asturianu de Málaga celebra’l Día d’Asturies con un pregón de Fernando de la Puente

El Centru Asturianu de Málaga celebra’l Día d’Asturies con un pregón de Fernando de la Puente

by asturnet

El Centru Asturianu de Málaga va celebrar ente los díes 22 y 24 de setiembre los actos de conmemoración del Día d’Asturies con un pregón que va correr a cargu del etnógrafu y folclorista Fernando de la Puente. Nos actos, nos que va actuar la banda de gaites Tabladar d’Aviles, l’agrupación etnográfica Reija de La Felguera y la Escuela Municpal de Baille de Pizarra, va facese imposición de los Escudos d’Oru a l’alcaldesa de Llangreu, Esther Díaz y al conseyeru de Xusticia, Francisco Javier Garcia Valledor, asina como la entrega de la Montera Picona al presidente de la Peña La Buena Gente de Torremolinos, Sebastián Lara.

Tres d’una recepción oficial per parte del Ayuntamientu de Torremolinos a la representación institucional del Principáu, el vienres día 22, a les siete de la tarde, va facese-y un homenaxe póstumu a Esteban Diaz Cimadevilla, asturianu que foi alcalde d’esti conceyu na II República. Al actu van asistir una fía y un nietu de Diaz, residente en Venezuela, asina como l’alcaldesa de Llangreu con miembros de la so corporación municipal, el director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luis Miguel Fernández Romero, y la directora de la Oficina de Rellaciones coles Comunidaes Asturianes. L’actuación de la banda de gaites Tabladar, d’Aviles, de l’agrupación etnográfica Reija, de La Felguera, y la Escuela Municipal de Baille de Pizarra, van dar pasu a una degustación de la gastronomía asturiana y malagueña pa tolos asistentes.

El sábadu día 23, a les siete la tarde, va tener llugar una ofrenda floral a la Santina y una misa nel so honor na se social del Centru Asturianu de Málaga. A les ocho, la Casa la Cultura de Torremolinos va acoyer la llectura del pregón per parte del etnógrafu y folclorista Fernando de la Puente, asina como les imposiciones de la banda a la Xanina 2006, a Isabel María Ávila Pino, los Escudos d’Oru a l’alcaldesa de Llangreu, Esther Díaz y al conseyeru de Xusticia, Francisco Javier Garcia Valledor, asina como la entrega de la Montera Picona al presidente de la Peña La Buena Gente de Torremolinos, Sebastián Lara.

Coincidiendo cola Feria San Miguel, que va tener como pregonera a Luz Casal, na Plaza Blas Infante de Málaga ta prevista una representación institucional del Principáu xunto a la banda de gaites Tabladar.

L’última día de los festeyos, el domingu 24, los representantes asturianos van asistir a la Romería de San Miguel asina como a la xinta d’hermandá na se social del Centru. Tres del repartu de la tradicional botella vinu y bollu preñáu a los socios de la entidá, les gaites de Tablador y los miembros de Reija volverán dar una exhibición de cultura asturiana, cola que van pesllar los actos del Día d’Asturies en Málaga.

Tamién te podria gustar