Portada Emigración El centru Asturianu de Madrid entrega’l martes 9 los sos “Urogallos” na Feria Muestres

El centru Asturianu de Madrid entrega’l martes 9 los sos “Urogallos” na Feria Muestres

by asturnet

El martes 9 d’agostu a les 19 hores, nel Auditoriu de la FIDMA de Xixón tendrá llugar la entrega de los “Urogallos de Bronce 2004”, nun actu que tará presidíu polos Presidentes de FIDMA y del Centru Asturianu de Madrid.

Carlos Menéndez Jeannot sedrá l’encargáu de presentar esti actu nel que van recibir el nomáu urugallu del Centru Asturianu madrilanu los profesionales y coleutivos que vienen darréu nes estremaes categoríes del premiu.

N’Artesanía, Maximino Rubio Rodríguez (madreñeru); en Baille, el Grupu Pleamar d’Avilés; en Tonada, María Sánchez Blanco “La Pastora del Cares”; en Mases Corales, l’Ochote Langreano; na Gaita, Flavio Rodríguez Benito; en Gastronomía, el Restaurante L´Alezna; en Festeyos, l’Ecce Homo (Noreña); en Bable, Pablo Manzano; en Defensa de la Ñatura, Cogersa; como Personaxe Popular, José Navieras Escanlar; y como Urogallos Especiales, Vicente Díaz, Marcelino Fernández Zapico “Tarín” y Pipo Prendes. L’actu pesllará con breves actuaciones de dalgunos de los premiaos.

El miércoles 10 a les 20 hores en Palaciu de Revillaxixeu (Xixón)ta prevista la entrega del “urogallu Especial con mención honorífica” a la Camerata Revillaxixeu, que preside D. Vicente Trelles. Va facer la presentación d’esti actu D. Ramón García Avello, Catedráticu d’Arte y críticu de música del diariu“El Comercio” de Xixón y ta prevista l’actuación d’un grupu d’esta Camerata.

Tamién te podria gustar