Portada Conceyos El Celsius 232 avera a Avilés a 125 autores d’España y Europa

El Celsius 232 avera a Avilés a 125 autores d’España y Europa

by redacción asturnews

El Celsius 232 vdesenvolvese con seguridá pa la pandemia y va averar a Avilés a 125 autores d’España y Europa, dhasta’ll 18 de xunetu, con una novena edición brillante del festival referente de la fantasía, la ciencia ficción y el terror n’España.

Destaquen Lavie Tidhar, Liz Williams, Richard Morgan, Catherine Dufour ente los estranxeros, y Javier Sierra, Espido Freire, Elia Barceló, Fernando Maríes, Ledicia Mariñes, Martín Caparrós, Celso Castro o Sofía Rhei, ente el españoles. El certame suma un día más d’actividá, dedicáu a los y el ceadores d’Asturies, y estrena nueva sección: “Hestoria oculta de la música”. Preparáronse 160 actividaes pa tolos públicos, n’ámbitos como la lliteratura, el cine, la televisión, el cómic o los videoxuegos.

Programación completa pinchando equí.

El Celsius crez, de cuatro pasa a cinco díes d’intensa actividá cultural de la mañana a la nueche nos qu’Avilés, con vértiz na Casa de Cultura, convertirase en centru d’atención mundial de la lliteratura, el cine, la televisión, los videoxuegos, de toa creación imaxinable en redol a la fantasía, la ciencia ficción y el terror.

Una edición na que les midíes de seguridá van ser protagonistes, pa garantizar l’esfrute ensin riesgos de los y les participantes, y na que’l zarru de fronteres pol coronavirus condicionó les invitaciones a autores y autores, ensin qu’ello supunxera xuna amenorga de la calidá. Presentar esta mañana Yolanda Alonso, concejala de Cultura d’Avilés, al pie de el directores del festival, Jorge Iván Argiz y Cristina Macía, amás de Diego García Cruz.

La conceyala de Cultura, Yolanda Alonso resaltó l’esfuerzu realizáu polos organizadores pa “llograr poner en marcha ensin amenorgar la calidá un festival que caltien les sos señes d’identidá, magar les dificultaes añedíes por una pandemia qu’hai imposibilitáu cuntar con autores y autores que confirmaren la so presencia, y facer garantizando toles midíes de seguridá sanitaries por que quien nos visiten puedan vivilo con total llibertá”.

Van ser un total de 160 actividaes, ente toles secciones del festival, con 125 autores que lleguen de toa España y de aquellos países colos que s’abrieron les fronteres. Del nivel de Lavie Tidhar, Katie Lowe, Ian McDonald, Catherine Dufour, Liz Williams, Richard Morgan, Xavier Müller ente los estranxeros, y de Elia Barceló, Javier Sierra, Espido Freire, Fernando Maríes, Martín Caparrós, Celso Castro, Jon Bilbao, Javier Olivares, Xavier Muller, Ledicia Mariñes o Sofía Rhei, ente los nacionales.

 

Tamién te podria gustar