Portada Cine El catálogu de distribución Llaboral Cinemateca Curtios incorpora nuevos trabayos

El catálogu de distribución Llaboral Cinemateca Curtios incorpora nuevos trabayos

by redacción asturnews

El catálogu de distribución Llaboral Cinemateca Curtios incorpora los nuevos trabayos d’Iván Ladeiras, Gloria Gutiérrez Asla y Jorge Delgado, Diego Flórez y Antonio Llaneza. Ocho filmes sobro la guerra de Pablo Casanueva tamién se sumes a la llista en alzándose col Premiu Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca nel Festival Internacional de Cine de Xixón.

La programadora Sara Xiol, la distribuidora Alicia Albares y l’actriz y directora Nerea Folles formaron el comité de valoración d’esta convocatoria, a la que se presentaron un total de 20 trabayos

L’últimu empiezu de Gloria Gutiérrez Asla y Jorge Delgado, La nueche de Diego Flórez, Llata de sardines d’Antonio Llaneza y Zoe & Renée d’Iván Ladeiras son los trabayos que s’acaben d’incorporar al catálogu de distribución Llaboral Cinemateca Curtios, una importante ferramienta que la Conseyería de Cultura, Política LlingüÍstica y Turismu pon a disposición de los cineastes asturianos pa la promoción y distribución de los sos trabayos en certames cinematográficos nacionales ya internacionales.

Amás, tamién s’incorpora al catálogu’l curtiumetraxe 8 filmes sobro la guerra de Pablo Casanueva, en alzándose col Premiu Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca nesta última edición del Festival Internacional de Cine de Xixón/Xixón (FICX) na que compitió na sección Asturies Curtiumetraxes.

La comisión de valoración d’esta convocatoria del programa Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca, a la que se presentaron un total de 20 trabayos, tuvo formada por Sara Xiol, programadora del Mecal Pro. Festival de Cine d’Animación y Curtiumetraxes de Barcelona; Alicia Albares, socia fundadora de Yaq Distribución y directora de cine, y Nerea Folles, actriz ganadora del Goya a Meyor Actriz Revelación por La isla mínima y directora de cine.

L’últimu empiezu de Gloria Gutiérrez Asla y Jorge Delgado

Nes caótiques últimes hores del planeta, Marta y Jaime faen match n’una app de cites. Ensin tiempu p’apenes pensar, citar na casa d’él, nun pueblu solitariu abargana del mar, pa pasar xuntos, alloñaos de too, el fin del mundu. Pero… ¿cómo saber cuál ye’l final correctu d’ente tolos posibles?

Gloria Gutiérrez Asla y Jorge Delgado roblen esta hestoria d’amor en momentos desesperaos, qu’atopa una salida somorguiándose no fantástico.

La nueche de Diego Flórez

Al anochecer, baxu una farola, un vieyu recuerda les nueches de branu del so niñez. Partiendo d’una anécdota familiar, Diego Flórez constrúi en La nueche una atmósfera opresiva y terrorífica, con ecos a David Lynch.

Llata de sardines d’Antonio Llaneza

En Llata de sardines, el cineasta uvieín Antonio Llaneza realiza la semeya d’una mocedá contemporanea desarraigada y perdida, nun curtiumetraxe que destaca pola so poderosa fuerza visual.

Joel, un mozu catalán, torna a Barcelona p’allegar al entierru del so padre. Ellí recibir la so hermana y familiares. La desapegadura y la falta de relaciones estrémen-y de el so obligaciones morales. Al pie de el so amigu Borja, va safase analayando pela ciudá, mientres repara la paulatina decadencia social de la que lleva tanto tiempu fuxendo.

Zoe & Renée d’Iván Ladeiras

Con una puesta n’escena minimalista y basándose namá nes sos dos actrices, Xana del Mar y Bea Canteli, Ladeiras narra una apasionada hestoria d’amor que transita por diversu estaos emocionales en poco tiempu.

Renée ye una amante de la pintura. En perdiendo la visión, tien de trepar contra los fechos pa nun perdese a sigo mesma. Zoe, la so pareya, va ayudar a enfrentase a los sos mieos pa superar el duelu.

8 filmes sobro la guerra de Pablo Casanueva

Pablo Casanueva alzar col Premiu Curtiumetraxes Llaboral Cinemateca, que se concede nel marcu del FICX, con esti álbum audiovisual formáu por ocho curtiumetraxes nos que s’avera a la represión franquista nel conceyu de Ribesella. Una repasada polos testimonios, la investigación histórica y la documentación d’arquivu.

Estos curtios, según los otros 16 presentaos a esta convocatoria, van pasar a formar parte del Arquivu de curtiumetraxes asturianos que Llaboral Cinemateca pon a disposición de programadores, investigadores, profesionales y aficionaos, sirviendo asina d’escaparate del talentu creativo asturianu y promoviendo el desenvolvimientu del sector audiovisual del Principáu. Amás, tamién pasen a formar parte del Arquivu del Curtiumetraxe Español qu’ellabora la Coordinadora del Curtiumetraxe Español.

Llaboral Cinemateca Curtios ye’l proyectu de distribución de curtiumetraxes asturianos de Llaboral Cinemateca, l’espaciu dedicáu al sector creativu cinematográficu y audiovisual promovido pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, al traviés de Llaboral Ciudá de la Cultura.

Tamién te podria gustar