Portada Sociedá El CAO espera una respuesta masiva a la manifestación d’Uviéu

El CAO espera una respuesta masiva a la manifestación d’Uviéu

by asturnet

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá espera una respuesta masiva de la sociedá a la manifestación convocada pa esti sábadu 5 al meudía n’Uviéu embaxo’l lema: “La oficialidá ye la solución”. Personalidaes de la vida pública asturiana como’l ciclista Chechu Rubiera, l’actor Maxi Rodríguez, l’escritor Xuan Bello o les decanes de Filoloxía y Ciencies de la Educación Ana Cano y Aquilina Fueyo van encabezar la marcha sofitada por una amplia nómina d’organizaciones polítiques y sociales.

Los organizadores de la manifestación afondaben estos díes nos llabores de difusión de la convocatoria y amosábense convencíos de que va ser una de les manifestaciones más multitudinaries polos derechos llingüísticos de los asturianos. Los apoyos que bien recibiendo la marcha d’esti sábadu n’Uviéu fueron aumentando dende’l primer anunciu de la celebración de la protesta cívica y lleguen dende tolos llaos, ún de los últimos aportaba esti últimu fin de selmana dende Ribadeo onde la polémica Escuela Fermín Penzol sofitaba nun comunicáu la manifestación pola oficialidá del asturianu.

La marcha escomienza a la una del meudía dende’l sitiu avezáu de les manifestaciones pola oficialidá: la estación central de trenes d’Uviéu. Después de la manifestación va celebrase un conciertu cola participación de Skama la Rede, Mari Luz Cristobal Caunedo y otros músicos. Tamién a les 14.30 na Casa Posafuelles de la Xunta pola Defensa de la Llingua va entamase una espicha popular.

Tamién te podria gustar