Portada Sociedá El CAO diz qu’hai na FSA agrupaciones pola oficialidá

El CAO diz qu’hai na FSA agrupaciones pola oficialidá

by asturnet

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá (CAO) aseguró güei nuna rueda de prensa delantre la Xunta Xeneral que delles agrupaciones llocales del PSOE presentaron enmiendes, de cara al congresu rexonal de la Federación Socialista Asturiana, previstu pa xunetu, a favor de la reconocencia de la oficialidá del asturianu nel Estatutu d’Autonomía.

El datu ufríalu Ernesto Suárez, miembru del CAO y voceru de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (integrante del Conceyu) al final de la concentración que’l colectivu convocara delantre la Xunta Xeneral del Principáu, en favor de la oficialidá de la llingua.

Según asoleyaba Suárez aseguró que nel próximu boletín de la FSA van dase a conocer los nomes de de les agrupaciones llocales que presentaron delles enmiendes de cara al congresu, “dalgunes meyorando’l tratamientu del asturianu, y otros proponiendo ya la oficialidá”. El voceru aseguró que’l CAO tien constancia d’ello, anque nun desveló’l nome de les asamblees que presentaríen estes propuestes, “ya que va ser de dominiu públicu nos próximos díes”. Dende’l so puntu de vista, “ye un datu importante, non porque pensemos que la direutiva de la FSA vaya ceder na so negativa a reconocer la oficialidá, pero sí porque demuestra que dientro del PSOE hai xente a favor d’ello”. “Los responsables socialistes nun recueyen al sentir mayoritariu de la sociedá, incluyida la propia FSA”, añadió.

Tamién te podria gustar