Portada Sociedá El CAO convoca una concentración pa güei a les nueve la mañana énte la Xunta Xeneral

El CAO convoca una concentración pa güei a les nueve la mañana énte la Xunta Xeneral

by asturnet

Fernando Ornosa, portavoz del Conceyu Abiertu pola Oficialidá fizo esta mañana anuncia de lo que va ser la prósima concentración delantre la Xunta Xeneral del Principáu prevista pal llunes 19 a les 08:30 hores, que ye cuando vuelven a aconceyar los partíos pa negociar la reforma estatutaria. “Dientro del PSOE y dientro del PP hai munchos militantes y dirixentes que tán a favor de la solución que pide’l CAO. Munches persones, independientemente de la so militancia política, entienden que la oficialidá ye l’únicu camín pa garantizar la supervivencia del idioma propiu”, declaró Ornosa nun mensaxe a los partíos con representación parlamentaria.

El portavoz del CAO volvió a recordar que la oficialidá ye la única opción que’esiste nel marcu de la llegalidá constitucional pa protexer los derechos de los falantes del asturianu y la única pa promocionar la llingua en condiciones. Amás recordó que los ciudadanos d’Asturies tienen que tener el derechu a que se los trate como al restu de los gocen de la suerte de tener llingua propia reconocida como llingua oficial.

Conceyu Abiertu pola Oficiñidá, en nome de les más de 200 asociaciones que lu integren, anunció tamien la puesta en marcha de nueves iniciatives y campañes demientres se negocia la reforma estatutaria.

Tamién te podria gustar