Portada Música El cantautor corsu Jacques Culioli foi’l ganador absolutu del festival Liet-Lavlut

El cantautor corsu Jacques Culioli foi’l ganador absolutu del festival Liet-Lavlut

by asturnet

Jacques Culioli, un cantautor pernomáu en Córcega, foi’l ganador absolutu del primer festival Liet-Lavlut, la Eurosivisión especializada en grupos musicales qu’usen llingües europees minorizaes, nel que participaba Asturies cola representación del grupu de rock Dixebra y que se celebraba esti sábadu, 18 d’ochobre en Lulea.

Jacques Culioli, un cantatutor de música tradicional de la villa de Chera nel sur de Córcega, algamó tantu’l premiu de l’audiencia como’l del xuráu nesta quinta edición del festival cola so canción “Hosannah in Excelsis”. La canción taba escrita como un ruegu por una Córcega xunida depués del periódu oscuru nel que los nacionalistes corsos lluchaben unos escontra otros.

La organización d’esti festival cuerre a cargu del Sweblul, una asociación que representa a les cinco minoríes llingüístiques de Suecia y cunta col sofitu d’entidaes públiques d’aquella zona y del departamentu suecu del Buró Européu de Llingües minoritaries.

Esta yera la primer vegada que participaba un grupu que canta n’asturianu, sumándose asina l’asturianu a les demás llingües participantes: bretón, corsu, albanés d’Italia, sami, frisón, friulanu, galés, mordviniu y gallegu.

Tamién te podria gustar