Portada Mundu El cantar del coronavirus de Jorge Drexler

El cantar del coronavirus de Jorge Drexler

by redacción asturnews

El coronavirus yá ye una pandemia, según confirmó la OMS, y toos tamos tomando bon conseyu de los precuros qu’hai que tomar. Pero si para evitar l’andada, llavamos les manos, caltenemos una distancia prudencial coles otres persones y evitamos les aglomeraciones, l’alma tamién precisa los sos cuidos como cancia agora Jorfe Drexler.

Por ello, Jorge Drexler punxo música a estos conseyos componiendo’l cantar a comuña . El cantautor uruguayu tenía previstos dos conciertos esta selmana en Mariña Rica y, cuando foi consciente de que nun los podría celebrar, optó por ufiertar al traviés de les redes dellos cantares a los sos siguidores a la mesma hora de los conciertos.

Pero amás, tomó la guitarra y compunxo esti cantar d’amor y de prevención, pola mor del coronavirus. Drexler tuiteó: “Esperté en San José, Mariña Rica, cola sensación evidente de que díbamos tener que retardar los conciertos. Yo enfrento a estes congoxes escribiendo y garrando la guitarra”.

Nel mesmu tuit colgó’l vídeu del so cantar: “Yá van volver los abrazos, los besos daos con aselu”, arrinca la so composición, y da encamientos como estes: “Si atopes a un amigu, salúdalo cola alma, sonri, tíra-y un besu, dende llueñe sé cercanu”. Pa concluyir que “la paranoya y el mieu nun son la manera, d’esta vamos salir xuntos, poniendo a comuña”.

El cantar de Drexler xunese a otres temes más humorístiques ya irónicos sobre la pandemia del coronavirus. Ye’l casu del youtuber español Zorman, quien acostuma faer parodies musicales sobro actualidá y política, y que recibió crítiques por pidir a la xente que se alloñar de “chinos, xaponeses o coreanos”.

Tamién te podria gustar