Portada Educación El campus de Mieres alcuéntrase al 40% de la so capacidá

El campus de Mieres alcuéntrase al 40% de la so capacidá

by redacción asturnews
Vista Xeneral de Mieres y el Nalón - Foto: Xabel Delgado (https://www.flickr.com/photos/xabelcolmenarejo/)

El campus universitariu de Mieres foi una de los grandes apuestes de rexeneración de les contornes del carbón dientro de los planes de la reconversión, pero alcuéntrase namái al 40% de la so capacidá.

De l’apuesta que supunxera da bona cuenta la inversión que se destinó a la construcción d’esti complexu: un total de 131 millones d’euros, procedentes de los Fondos Mineros. La cortil foi inauguráu’l 10 de xunu de 2002 pol entós Príncipe Felipe.

El campus mierense inclúi cuatro instalaciones estremaes. L’edificu principal alluga la Escuela Politécnica. Cuenta con una superficie de 15.586 metros cuadraos. Ente les sos instalaciones, 25 aules con una capacidá total pa 2.279 alumnos; xuna biblioteca, con sala d’estudiu, que puede allugar a 270 persones; 152 despachos destinaos al personal docente ya investigador pa 244 profesionales; y 55 llaboratorios, que tán asignaos a distintes árees de conocencia de les que s’imparten docencia nel edificiu.

Cunta solo con novecientos estudiantes. Cada cursu pasen a formar parte d’esti campus unos 160 estudiantes, que tienen cuatro graos y unu doble. Inxeniería de los Recursos Mineru y Enerxéticu suma unos 25 alumnos nel so primer cursu, Inxeniería Geomática, xuna ventena; Inxeniería Forestal y del Mediu Natural, 45; y, el que más demanda tien, el d’Inxeniería Civil, cuenta con mediu centenar. El doble grau ye de Civil y Recursos Mineros, con una ventena d’alumnos nel so primer cursu. La escuela ufierta tamién másteres habilitantes pal desempeñu de l’actividá profesional. Unu especializáu n’Inxeniería de Caminos, Canales y Puertos. L’otru, de Geotecnología y Desenvolvimientu de Proyectos SIG, que ta empobináu a apurrir a los alumnos capacidaes p’adquirir, xestionar, analizar, interpretar y espublizar información geoespacial, ta pindia d’aprobación.

Nesti campus trabayen un total de 150 profesores, anque non de forma continua. Esto implica que comparten docencia ente Mieres y la Escuela de Mines d’Uviéu. El campus de Barredo, qu’escarez de departamentos, tien adscritos solu a una trentena d’estos docentes.

Otru de los edificios clave ye’l denomináu Científicu-Técnicu. Foi inauguráu en 2011 y convirtióse en tou verdaderu reclamu nos sos entamos. Llegaron casi a completase les ocho plantes qu’hai nel so enrevesáu interior, pero, na actualidá, apenes tien actividá. Tamién se cunta cola amplia residencia universitaria, qu’entró en funcionamientu en 2012, con capacidá pa 150 persones. La ocupación apenes algama un 30% de la so totalidá.

Y a lo último, tán les instalaciones deportives, bien infrautilizeas y que se presenten como’l principal ‘gabitu’ p’atraer a Mieres el grau de Deportes que la Universidá estudia enllantar. El complexu dispon de, al campu, cuatro pistes de pádel de yerba artificial, dos de tenis, un campu de fútbol 7 y xuna pista de tierra batida perimetral. Nel pabellón de deportes disponse d’una pista multifunción, un ximnasiu totalmente forníu con más de 300 metros cuadraos de superficie y sales d’usos múltiples (tenis de mesa, bailles de salón…), amás d’una sauna.

Tamién te podria gustar