Portada Plástiques El campus “Branu con Arte” torna a la Factoría Cultural d’Avilés con talleres creativos

El campus “Branu con Arte” torna a la Factoría Cultural d’Avilés con talleres creativos

by redacción asturnews

El campus “Branu con Arte” torna a la Factoría Cultural con talleres creativos pa neñes y neños d’ente 5 y 16 años que van poder esfrutar d’actividaes de cerámica, dibuxu y pintura, lo mesmo que de hip hop y commercial dancie. El preciu de la inscripción ye de 40 euros, y la duración de cada taller va ser d’una quincena, en trés veces nos meses de xunetu y agostu.

Un añu más, la Factoría Cultural enllena la temporada braniza cola so propuesta creativa destinada a les neñes y los neños d’Avilés, d’ente 5 y 16 años. “Branu con Arte” ufierta, nes mañanes de xunetu y agostu, talleres de cerámica, de dibuxu y pintura, y de baille nos estilos hip hop y commercial. Va Ser en trés veces, partíos en quincenes, con un preciu d’inscripción de 40 euros. La inscripción podrá realizase a partir d’esti llunes, 17 de xunu.

El campus qu’ufierta’l centru cultural del Carbayedo busca aguiyar la conocencia, mientres se desenvuelven les capacidaes de cada neña y neñu, nes árees a trabayar. Diversión, entretenimientu y educación, al empar que se trabayen vezos de convivencia, según valores de respetu entres los compañeros y tamién escontra’l mediu ambiente.

Estremóse’l trabayu en trés quincenes, y 30 hores, del 1 al 12 de xunetu, del 15 al 26 de xunetu, y del 29 de xunetu al 9 d’agostu. Les clases van tener una duración d’una hora, y van desenvolvese de 10 a 13 hores, de llunes a vienres. Y cada alumnos va poder apuntase a un máximu de dos quincenes.

Cada grupu va ser de 12 alumnos a lo más, y el material que se va utilizar incluyese nel preciu d’inscripción. Ye necesariu llevar ropa cómodo, como mandilones o inclusive ropa vieyo. Les neñes y los neños participantes van esfrutar l’aprendizaxe esperimental.

Los conteníos van ser los siguientes:

Taller de dibuxu y pintura. L’alumnáu va aprender a identificar y apoderar el color, según la manipulación de distintes pintures, el so manexu y posibilidaes. Con técniques de iniciación a la reproducción de colores (en formes y testures), a la figura humana y d’oxetos y modelos al natural, y en composiciones non figuratives. Coles mesmes, van adquirir vezos d’observación, de la redolada y del fechu artísticu. Y van poder espresase con distintos técniques y estampaos, mientres desenvuelven mañes manipulativas (cortar, resgar…), y en dibuxu con carboncillo, rotulador o pintures. Inclusive van fabricar los sos propios pigmentos partiendo de les materies primes.
Taller de cerámica. Van Afayar les técniques a utilizar sobro material cerámico, según en folla, y les ferramientes necesaries pa la so manipulación. Y van realizar les sos propies pieces, con pintura, acabáu y cocción.
Taller de hip hop y commercial. Neños y neñes van aprender pasos básicos y coreografíes de dambes especialidaes. Van Potenciar mañes físiques, como fuerza, flexibilidá, equilibriu, coordinación y espresión corporal; mentales, como concentración, disciplina, creatividá ya imaxinación, y sociales, compañerismu y trabayu n’equipu.

Inscripciones

Les inscripciones, a un preciu de 40 euros, pueden realizase a partir d’esti llunes, 17 de xunu, per teléfonu, nos númberos 985 548 617 y 985 129 375. Tamién directamente na Factoría Cultural, na avenida de Portugal, 13. Los horarios pa faelo son de 9 a 14.30  y de 16.30 a 21 hores, nel mes de xunu, y de 9 a 14.30 hores en xunetu, hasta completar les places ufiertaes.

En casu de que queden places vacantes, les inscripciones podrán realizase hasta’l día anterior al empiezu de les distintes actividaes.

Tamién te podria gustar