Portada Emigración El CA de Buenos Aires celebra un Seminariu sobre ‘Comunicación y Emigración’

El CA de Buenos Aires celebra un Seminariu sobre ‘Comunicación y Emigración’

by asturnet

El Centru Asturianu de Buenos Aires celebró na tarde d’ayeri un seminariu sobre ‘Comunicación y emigración’, presidíu pol Conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores, Francisco Javier García Valledor, que calificó la comunicación como “la entenra asignatura pendiente del nuestru país colos sos emigrantes”. L’actu contó cola participación de los miembros del grupu ‘Vezos Astures’, asina como de dalgunos periodistes ente los que taba Marcos Flogia, Cristina Civale y Próspero Morán.

Nel discursu lleíu por Valledor al empiezu del Seminariu, el conseyeru valoró la comunicación como l’instrumentu necesariu pa “facilitar la so partipación na vida política d’Asturies, nel progresu económicu” mesmo del Principáu como de les colectividaes del esterior en situaciones de crisis o d’escepción, como les vivíes pola comunidá arxentina nos últimos años.

Valledor valoró como “desiguales” los resultaos algamaos a lo llargo del tiempu polos diferentes medios de comunicación de mases al tratar de tender los llazos cola emigración, por eso resaltó l’enfotu puestu pol actual Gobiernu d’Asturies, y n’especial, pola Conseyería qu’él dirixe, en situar como una de les sos prioridaes esa comunicación con tolos asturianos y asturianes del mundu. Nesi sen, Valledor afirmó que “la nuestra obligación ye mantener a entrambos mundos comunicaos permanentemente”, comprometióse a siguir esforzándose porque siga siendo asina. El conseyeru invitó a tolos presentes a visitar y facer usu del portal www.emigrastur.com, que la conseyería dispón a tal fin.

Les palabres del conseyeru dieron pasu al alderique nel que participaron los miembros del grupu ‘Vezos Astures’, asina como los periodistes Marcos Foglia, Editor Xefe de Clarin Dixital, Cristina Civale, escritora esperta en temes d’emigración, y Próspero Morán, Profesor de la Universidá Carlos III de Madrid.

Tamién te podria gustar