Portada Turismu El buque escuela Creoula llegó esti domingu al puertu d’Avilés

El buque escuela Creoula llegó esti domingu al puertu d’Avilés

by redacción asturnews

El buque escuela Creoula aportó esti domingu al puertu d’Avilés y va tar abiertu al públicu tou esti llunes 22. L’alcaldesa Mariví Monteserín y la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, recibieron güei a la tripulación nel Salón de Recepciones.

El buque escuela portugués Creoula llegaba esti domingu a Avilés, en redol a les 9 de la mañana, na última escala del so viaxe qu’empezó en La Coruña el pasáu 13 d’agostu. Va Permanecer atracáu na dársena de San Agustín, xuntu al Centru Niemeyer y va tar abiertu a les visites gratuites del públicu esti llunes de 13:00 a 19:00 hores

El Creoula ye l’aula navegante de la Universidá Itinerante del Mar (UIM), propiedá del Gobiernu de Portugal y nel so interior viaxen, realizando un cursu, estudiantes universitarios, españoles y portugueses y cadetes de la Escola Naval militar de Portugal.

Esti cursu de branu empezó’l pasáu 13 d’agostu en A Coruña onde’l NTM Creoula acompañó al restu de navíos participantes en Thalls Ships Race. A otru día la UIM empezó’l so periplu que lu llevó primero a Bilbao y de siguío a Santander, pa finalmente llegar a Avilés, onde la tripulación va realizar una visita empuesta’l domingu pela mañana al Centru Niemeyer y a la ciudá d’Avilés.

La Universidá Itinerante de la Mar (UIM)  ye una plataforma universitaria ibérica creada en 2006 poles universidaes d’Uviéu y de Porto y la Escola Naval de Portugal a la que dende entós se xuntaron otres universidaes españoles, portugueses ya iberoamericanes. Tien como finalidaes: ampliar la conciencia marítima de la población; ufiertar una formación complementaria en lóxica de proyectu a estudiantes universitarios, civiles y militares, col fin de desenvolver les sos capacidaes personales pal trabayu n’equipu;  ameyorar  la mutua conocencia ibérica y  estender el lema  “conocencia y aventura”  ente les universidaes del mundu, por aciu  una esperiencia práctica de saléu.

Avilés ye tamién el puntu de partida del segundu de los cursos que s’imparten a bordu del Creoula esti branu. Entama esti llunes 22 nel Centru de Servicios Universitarios con dos conferencies y un actu institucional nel que participó’l Rector de la Universidá d’Uviéu. Una vegada termine la sesión nel CSU Avilés, el grupu treslladose al Conceyu d’Avilés onde, a les 12 hores, foron recibíos pola alcaldesa d’Avilés, Mariví Monteserín y la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso.

Finalmente, el Creoula va zarpar d’Avilés na mañana del martes 23 d’agostu, en redol a les 9 de la mañana, camín de les Isles Cíes, Porto y Lisboa, onde va rematar el cursu marítimu’l 29 d’agostu.

Tamién te podria gustar