Portada Cine ‘El buen patrón’ bate récord nos Goya con 20 nominaciones

‘El buen patrón’ bate récord nos Goya con 20 nominaciones

by redacción asturnews

‘El buen patrón’ de Fernando León de Aranoa, llogró 20 nominaciones a la 36 edición de los Premios Goya, colo que bate’l récord históricu que tenía hasta agora ‘Díes contaos’ (1994) d’Imanol Uribe (19).

Sígenlu como favorites ‘Maixabel’ de Icíar Bollaín (14) y ‘Madres paraleles’ de Pedro Almodóvar (8). Les trés apostaránse’l Goya a meyor película al pie de ‘Mediterráneu’ de Marcel Barrena y ‘Llibertá’ de Clara Roquet.

El filme de Llión de Aranoa, que tamién representa a España na carrera pol Oscar a la meyor película internacional, batió’l récord históricu de nominaciones que tenía hasta agora ‘Díes contaos’ (1994) d’Imanol Uribe (19). León de Aranoa, Bollaín y Almodóvar tán nomaos tamién al Goya a la meyor dirección al pie de Manuel Martín Cuenca por La fía’.

Los actores Nathalie Poza y José Coronado fueron los encargaos de desvelar la llista de finalistes nes sos 28 categoríes nun actu celebráu na see de l’Academia de Cine qu’arrincó con una alcordanza del so presidente, Mariano Barrosu, a la escritora Almudena Grandes, finada’l pasáu sábadu.

Bardem va competir como meyor actor protagonista con otros trés pesos pesaos del cine español como son Javier Gutiérrez, por La fía’; Luis Tosar, por ‘Maixabel’ y Eduard Fernández, por Mediterráneu’.

Tamién te podria gustar