Portada Conceyos El ‘branding’ aporta a la Escuela de branu SAFES en CRISTASA

El ‘branding’ aporta a la Escuela de branu SAFES en CRISTASA

by redacción asturnews

Daes les circunstancies estraordinaries que tocó vivir estos meses, la XXIII Escuela de Branu SAFES 2020 ta siendo especialmente afecha a les escepcionales necesidaes y requerimientos devengados de la situación COVID y esta selmana tien al branding como referente.

La escuela de branu SAFES 2020 preséntase como otru exemplu más de resiliencia y capacidá d’adaptación de los asturianos, con optimismu como mensaxe constructivu de suma entamadora na adversidá, con muncha flexibilidá para asumir l’alta incertidume entá esistente, con muncha digitalización, con solidaridá y con muncho componente de compromisu social coherentes col nuesu hestóricu eslogan “Compartiendo conocencia”.

Va Ser una edición afecha tocantes a:

– feches: 7 xunetu a 6 agostu
– formatos: fundamentalmente virtual, teleformación, mistu y daqué presencial colos protocolos y midíes de seguridá pertinentes
– llugares presenciales al campu y en sales amplies
– temátiques actuales y afeches a les necesidaes del momentu
– acciones con fines solidarios: sesiones abiertes con donaciones voluntaries destinaes a entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu.

Xixón Impulsa collabora con esta escuela, dexando aules na nuesa residencia empresarial CRISTASA, afeches en formatu COVID-19 y les máximes midíes de seguridá.

Nesta ocasión el cursu que se va celebrar los díes 22 y 23 de xunetu n’horariu de 16 a 19:30h lleva por títulu “Branding, naming y otros secretos del allugamientu de marca”.

Tola información ya inscripciones en www.evades.org
Edificiu Cristasa
Organizador: SAFES

Cuando:
22 de xunetu de 2020 De 16:00 a 19:30
23 de xunetu de 2020 De 16:00 a 19:30

Tamién te podria gustar