El BPA sofita la denomación de Fiesta d’Interés Turísticu pal Festival Intrecélticu d’Occidente

18 agostu 10:17 2010 Imprimir

El Bloque por Asturies apoyaba esti día nun comunicáu la petición del conceyu de Tapia y de la organización y va poner tolos medios pa quel Gobiernu Asturianu “faiga xusticia col intercélticu”. El Bloque por Asturies quier “comprometese y apoyar públicamente a la organización del Festival Intercéltico d’Occidente na so petición a la Conseyería de Cultura y Turismu del Gobiernu Asturianu pa que se declare’l Festival como Fiesta d’Interés Turísticu Rexonal”.

Esti ye un de los referentes culturales del occidente asturianu, na opinión del Bloque, y lleva catorce años trabayando “p’averar la cultura a Tapia apoyando a los grupos asturianos, por eso diba ser una pena que se perdiera pola falta d’apoyu del gobiernu asturianu que-yos dexó la subvención anguaño a la metá al tiempu que marafundia miles y miles d’euros n’actuaciones que nun representen a la cultura asturiana y namás beneficien a los sos promotores”.

El presupuestu del Festival anda pelos 50.000 euros, que ye muncho pa la organización, pero mui poco pal gobiernu asturianu “viendo los planes y negocios que tien pa La Llaboral y pal día d’Asturies. Respecto a esto último les declaraciones del señor José Luis Moreno son un insultu pa los contribuyentes y los profesionales asturianos al dicir qu’equí hai sitiu pa venti productores como él. La realidá ye que los profesionales asturianos tán indignaos, y con razón, y los negocios namás son pa unos pocos como el señor José Luis Moreno que se reune a escondíes con Álvarez Areces a arreglar lo d’ellos. Esperemos que’l modelu nun sea’l mesmu que’l que siguió’l señor José Luis Moreno en Baleares”.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...