Portada Música El Boss amuesa’l so llau más americanu nel so nuevu álbum

El Boss amuesa’l so llau más americanu nel so nuevu álbum

by redacción asturnews
Bruce Springsteen. Foto: Brennan Schnell (https://www.flickr.com/photos/eastscene/)

Al pie de la so categoría como músicu ya intérprete, Bruce Springsteen ye unu de los iconos indiscutibles del suañu americanu, de la épica americana. Y ye dende esta condición dende la que plantegó y ellaboró Western stars (Sony), el so nuevu álbum d’estudiu, que va ver la lluz el 14 de xunu.

Una obra que va apaecer un llustru dempués del so anterior High hopes y que ta compuesta por trelce temes onde prevalez la so figura de trovador que ronda la setentena. Les reflexones en voz alta transiten por temática prototípica: carreteres y espacios desérticos, aislamientu y comunidá, el llar y, en dalgún momentu, la esperanza. Musicalmente ye otra hestoria, porque tal como escribió va unes selmanes el mesmu músicu al anunciar la fecha de salida, “esti discu supon un regresu a los mios trabayos en solitariu con cantares basaos en personaxes y con elegantes arreglos orquestales de calter cinematográficu”.

Yá na tema d’apertura, Hitch hikin’ el protagonista confiesa que “ I’m a rolling stone just rolling on”. L’ausencia de la persona querida, los erros propios ( Chasin’ wild horses), la interminable soledá nos espacios ermos ( Moonlight motel), la busca y la perda del amor ( There goes my miracle), los apulmonamientos de la relación de pareya ( Stones)… son dalgunos de les hestories que van asocediéndose.

El discu foi producíu por Ron Aniello y entemecíu por Tom Elmhirst (Adele, Amy Winehouse, Bowie, Beck). Ente los músicos, empezando pola so esposa Patti Scialfa en coros y arreglos vocales y la violinista Soozie Tyrell, destaca toa xuna sorpresa: el teclista David Sancious, quien formó parte de la embrionaria Y Street Band y tocó el pianu nos dos primeros discos de Springsteen, Greetings from Asbury Park, N.J y T.

Nunes declaraciones feches va unos díes al diariu italianu La Repubblica, el cantautor confesó que “ye un bon álbum, toi bien feliz. Tamién rodemos xuna película de sofitu, na qu’hemos filmado tol procesu de grabación dende l’empiezu hasta’l final, na mio casa. El discu fala de munches pequenes hestories asitiaes nel Oeste americanu”.

Tamién te podria gustar