Portada Sociedá El Boletín Oficial del Principáu d’Asturies espubliza’l decretu pol que s’aprueba la toponimia oficial de Nava

El Boletín Oficial del Principáu d’Asturies espubliza’l decretu pol que s’aprueba la toponimia oficial de Nava

by asturnet

EL Boletín Oficial del Principáu d’Asturies de güei espubliza’l Decretu 98/2006, fecháu’l 3 d’agostu, pol que s’aprueben los topónimos oficiales del conceyu de Nava. L’espediente toponímicu navetu, que llevaba meses paralizáu ensin recibir el preste que lu facía oficial, pesie a pasar tolos trámites alministrativos previos, foi aprobáu nel últimu Conseyu de Gobiernu enantes del períodu vacacional. Con esta aprobación, ruempe’l silenciu d’ocho meses colos que l’alministración asturiana tenia bloqueada l’aprobación oficial de la toponimia.

L’alministración asturiana manifestaba con esta aprobación la so intención de seguir aprobando espedientes a partir del mes de setiembre. Esti nuevu emburrión na aprobación de la toponimia, y el compromisu de siguir alantre con ella una y buena que termine’l periodu vacacional, ye frutu de la recien valoración del pactu de gobiernu nel qu’una de les mayores taches foi precisamente les torgues que per parte de l’Alministración recibíen la Xunta Asesora de Toponimia y los propios conceyos pa ver aprobaos los sos espedientes.

Tamién te podria gustar