Portada Sociedá El BNG quier qu’Areces y Touriño alcuerden la enseñanza del gallegu n’Asturies

El BNG quier qu’Areces y Touriño alcuerden la enseñanza del gallegu n’Asturies

by asturnet

La VIII Cimera ente Asturies y Galiza fadráse los díes 16 y 17 de xineru n’Uviéu. Esti alcuentru desarrolláu énte los presidentes de Galiza y Asturies tien por obxetivos constituir nueve meses de trabayu qu’aborden cuestiones comunes a los dos países

El Bloque Nacionalista Galego pide que l’alcuentru énte Touriño y Areces, que se va facer en febreru, aborde la cuestión del ensiñu del gallegu na fastera del Navia-Eo. Pa los socios de gobiernu del Partíu Socialista de Galiza esta alcuentru supondría un bon momentu p’abordar les rellaciones culturales y llingüístiques énte Asturies y Galiza.
El portavoz del Bloque Nacionalista Galego solicitó que l’alcuentru énte los presidentes de Galiza y Asturies, Touriño y Areces, aborde cuestiones como la enseñanza del gallegu. Los socios del PSdG nel gobiernu del país vecín consideren que l’alcuentru ente los presidentes ha tratar más temes que los de les infrastuctures, entendiendo qu’han profundizar nos llazos culturales, pa d’esta forma “romper los tabúes”.
El voceru nacionalista gallegu esplicó que la propuesta de la educación del gallegu, fuera de Galiza, ye un fechu que se vien desenvolviendo na comarca llionesa d’El Bierzu, onde por mor d’un alcuerdu ente la Xunta de Galiza y la Xunta de Castilla y Lleón, los escolinos reciben clase de gallegu. Nesti sen el portavoz gallegu afala al entendimientu énte los dos gobiernos p’algamar los sos fines.
Asina mesmo’l portavoz del BNG pedía que nel alcuentru s’abordaren tames d’importancia pa los dos países como son la xestión de les cuenques fluviales. Nesti sen Asturies podría participar na xestión del río Miño.

Tamién te podria gustar