Portada Política El Bloque por Asturies vería bien un pactu cola FSA si “rectifica la so trayectoria política claramente de dreches”

El Bloque por Asturies vería bien un pactu cola FSA si “rectifica la so trayectoria política claramente de dreches”

by asturnet

Pablo Fernández Fernández, Secretariu d’Organización del Bloque por Asturies espresó güei la opinión de la formación nacionalista sobre la invitación de la FSA p’abrir negociaciones que lleven a un pactu de gobiernu con Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes. Una convidada que pal Bloque ye inútil de nun camudar la estratexa “llexítima y llibremente asumida per parte de la FSA de renunciar a formar un gobiernu d’izquierdes”, nuna decisión que’l BpA considera “contravenir de forma clara la voluntá popular espresada nes urnes”.

Pal Bloque esta situación “d’inestabilidá manifiesta” y “l’apuesta decidida pol desenrrollu d’un programa políticu, claramente de dreches”, faen imposible la formación d’un gobiernu cola FSA.

Les principales diferencies argumentaes pol Bloque por Asturies son la incineradora de Serín, la suba del preciu de la vivienda protexida, el bloquéu de la llei de dependencia, o la conderga p’hacia l’ostracismu estatal del nuesu país mediante l’aprobación del retro-Estatutu d’Autonomía ente’l PP y la FSA, col non reconocimientu de la Carta de Drechos Sociales y la Oficialidá del Asturianu.

“Una serie de dificultaes insalvables a día de güei, y que polo tanto faen imposible cualesquier averamientu políticu que pudiere cristalizar nun pactu o alcuerdu de gobiernu”, comenten dende la formación asturiana.

Sicasí, dende’l Bloque dicen tar siempres “dimpuestos a discutir y acordar polítiques que s’enconten nos valores de la izquierda y polo tanto, si la FSA, llegáu’l casu, , y se decide a apostar claramente por un averamientu programáticu d’izquierdes, creemos qu’una negociación n’estos términos pue ser altamente fructífera de cara a la estabilidá de gobiernu y a la defensa del interés xeneral de tolos asturianos y asturianes”.

Tamién te podria gustar