El Bloque por Asturies pidi que se tomen midíes escontra los ultras n’El Molinón

by asturnet | febrero 2, 2009 11:43 am

El Bloque por Asturies vieno acabante pidir a la Delegación del Gobiernu n’Asturies y al Sporting S.A.D. que tomen midíes escontra los Ultras del Sporting pol comportamientu racista y xenófobu que demuestren lo mesmo n’El Molinón como fuera de Xixón. Pal BPA “los insultos racistes y xenófobos son el pan de cada día, igual que símbolos como calaveres nazis o pancartes contra los inmigrantes, Y lo más triste ye ver cómo l’Sporting consiente estes actitues y permite qu’esistan estos grupos dando-yos too topu de facilidaes como acuta-yos una zona específica nel campu y precios populares pa que nesa zona se faiga apoloxía del racismu y del fascismu, dando una imaxe de l’afición sportinguista que nun tien nada que ver cola realidá, y que fai que los socios y aficionaos tean avergonazaos de la imaxe que se da d’una institución centenaria”.

Esti consentimientu choca tovía más pal Bloque en viendo como la Delegación del Gobiernu español n’Asturies persigue a los antifacistes que se manifestaron escontra una concentración en Cangues d’Onís de la organización fascista y ultraderechista Democracia Nacional, pa los que se piden penes de 35 años de carcel mientres se consienten concentraciones d’esti tipu.

Por eso, el BPA “pidi a la Delegación del Gobiernu español n’Asturies, la directiva del Sporting y la comisión antiviolencia que tomen cartes nel asuntu yá, y que nun se tenga que volver a escuchar insultos contra los xitanos, contra los fubolistes negros nin estranxeros, nin ver pancartes nin banderes que fomenten la violencia”.

Source URL: http://asturnews.com/el-bloque-por-asturies-pidi-que-se-tomen-midies-escontra-los-ultras-nel-molinon/