Portada Sociedá El Bloque por Asturies pide la suspensión d’un actu ultraderechista

El Bloque por Asturies pide la suspensión d’un actu ultraderechista

by asturnet

El Bloque por Asturies pide-y al delegáu del Gobiernu Antonio Trevín la prohibición d’un actu d’homenaxe a Pelayo que tien convocáu pa esti sábadu en Cangues d’Onís el grupu ultraderechista Democracia Nacional. Al empar dellos colectivos d’izquierdes tienen previsto entamar en Cangues una concentración antifascista.

El Bloque considera que l’actu convocáu polos ultres españoles ye de conteníu xenófobu y racista al revivindicar la figura del primer rei asturianu como personaxe hestóricu qur s’enfrentó a los musulmanos pa espulsalos de la Península. Pa BA “un Gobiernu estatal que se considera de progresu nun debería permitir la cellebración d’actos como’l que se va llevar a cau esti sábadu”, ya que según recuerda’l comunicáu del Bloque, el grupu convocante del actu: ” caracterízase por tener una política agresiva de refuga a la llegada de población foránea al Estáu español, que nun casa cola tradición hestórica d’acoyida a inmigrantes que tuvo dende siempres Asturies”.

Pel so llau dellos colectivos d’izquierda tienen convocada una concentración antifascista nel mesmu sitiu de celebración del actu de Democracia Nacional. Colectivos como FUSOA, AIRA (Asociación d’Inmigrantes d’Asturies)y Darréu sofiten la convocatoria d’esta concentración de rechazu.

Tamién te podria gustar