Portada Política El Bloque por Asturies afita la so oposición a la incineradora

El Bloque por Asturies afita la so oposición a la incineradora

by asturnet

El Bloque por Asturies cellebró la so Conferencia Nacional y reafirmó la so total oposición a la construcción d´una planta incineradora n´Asturies.

El Bloque por Asturies va poner en marcha toles midíes sociales, polítiques y xurídiques pa torgar la construcción de la incineradora. El Bloque considera que la decisión unillateral de la Federación Socialista Asturiana d´impulsar la construcción de la planta incineradora ye un fechu gravísimu que motiva por sí mesmu´l rompimientu del alcuerdu de Gobiernu. El Bloque por Asturies valora que la coyuntura de crisis d´anguañu convierte´l proyectu de construcción de la incineradora en inviable a cortu plazu, pues ye dafechu irresponsable endeldar a los Conceyos y a la sociedá asturiana en más de 400 millones d´euros cuando se tán planteando midíes d´axuste xabaz a trabayadores, pensionistes y paraos.

Poro, hai un marcu de trabayu dende´l Gobiernu y la Xunta Xeneral, cola ellaboración y aprebación de la futura Llei de Xestión de Residuos, y dende los Conceyos col planteamientu de midíes alternatives a la incineración.

El Bloque por Asturies fai un llamamientu a la sociedá asturiana a la movilización contra esti proyectu que va en contra de la salú pública, el mediu ambiente y los intereses económicos de la sociedá asturiana.

Amás, el Bloque fae un llamamientu a la respuesta unitaria de los partíos políticos, sindicatos y sociedá asturiana, contra les midíes d´axuste económicu propuestes pol Gobiernu d´España que son una agresión a los derechos de trabayadores, pensionistes y paraos, y que pretenden facer pagar la crisis a quien más la sufre.

El Bloque por Asturies alcordó plantear a los sos socios de coalición, Izquierda Xunida y Los Verdes, la ruptura inmediata del alcuerdu de Gobiernu cola FSA, si les midíes propuestes pol Gobiernu d´España se materialicen n´acción de gobiernu n´Asturies, torgando´l desarrollu de les polítiques sociales, dende la izquierda, contemplaes nel alcuerdu de Gobiernu firmáu pola FSA, IU, LV y BA.

El Bloque por Asturies alcordó abrir de forma inmediata el diálogu con toles fuerces polítiques y sociales dispuestes a constituir una plataforma lo más amplia posible, de cara a les ellecciones del 2011, que permita plantear una alternativa d´izquierdes, asturianista y ecoloxista ante los proyectos agotaos de la FSA y el PP.

El Bloque por Asturies considera que´l ciclu políticu que fina nel 2011, necesita una respuesta xenerosa y unitaria que permita un futuru dignu pal nuestru país.

Tamién te podria gustar