Portada Sociedá El Bloque plantearíase una salida del gobiernu énte la negativa del PSOE a un Estatutu abiertu a la oficialidá

El Bloque plantearíase una salida del gobiernu énte la negativa del PSOE a un Estatutu abiertu a la oficialidá

by asturnet

El secretariu xeneral del Bloque por Asturies, Roberto Palacios, admitió en declaraciones a Asturnews la posibilidá real de qu’una negativa radical del PSOE a incluyir una vía a la oficialidá na prósima reforma del Estatutu había llevar a la so organización a replantease la so presencia nel gobiernu autonómicu: “Ye una situación que puede dase y cuido que la base de la organización taría d’alcuerdu cone ella”. Colunga fai esta recordanza dos díes después de celebrase una masiva manifestación n’Uviéu en demanda de la reconocencia oficial pa la llingua asturiana. La respuesta unitaria de tol asturianismu a la convocatoria del 5-M supón pal secretariu del Bloque “un puntu de partida bien positivu p’avanzar na defensa de los drechos llingüísticos”.

La xuntura de los diversos sectores enfrentaos del movimientu asturianista alrodiu de la marcha convocada pol Conceyu Abiertu pola Oficialidá merez-y al Bloque por Asturies “una valoración mui positiva en cuantes representa un mensaxe claru a avanzar nel camin de la oficialidá y la llingua dexe de ser un elementu de disputa o un arma arroxadiza pa convertise nun elementu de xuntura”.

Respective a la percepción por parte de la FSA del mensaxe tresmitíu cola numberosa participación na marcha del 5-M, Roberto Colunga afirma que “cuando diez mil o siete mil persones salen a la cai desixendo dalgo cualquier partíu nel gobiernu había de tenelo bien en cuenta, ye como pa pensalo, nun se puede dar les espaldes a lo que plantega una parte importante de la sociedá”. Sicasí el secretariu xeneral del Bloque por Asturies ve con enfotu los cambios que pueden llegar a producise nun futuru prósimu:”Nun hai nengún argumentu de pesu pa oponese a la oficialidá y por eso lo normal ye que nun se mantengan eternamente posiciones cerraes en redondo que nun se sostienen soles con nengún argumentu”.

Preguntáu si podía tener consecuencies nel apoyu del Bloque al gobiernu el caltenimientu de les postures inmovilistes del PSOE na prósima reforma l’Estatutu, el representante de la organización nacionalista foi claru: “La oficialidá nun ta contemplada nel pautu de gobiernu y vamos ser lleales al alcuerdu firmáu, a la vez nun entenderíamos que’l PSOE se negase a admitir la posibilidá d’abrir una vía a la oficialidá na reforma l’Estatutu y eso podía tener consecuencies polítiques, por exemplu que nos planteáramos siguir tando nel gobiernu”, pa Colunga ye “una posibilidá que puede dase y cola que la nuestra militancia taría d’alcuerdu”.

Tocante a la valoraciòn que fai el Bloque del recién aprebáu Plan de Normalización Social, Colunga afirmó que “inda somos conscientes de les limitaciones que puede tener el plan paeznos un saltu importante na normalizaciòn del asturianu y sobre too el que se concrete en detalle cada midida del plan”. L’oxetivu pal Bloque respective al Plan “ye que se cumpla al 100 por cien nel plazu previstu d’esta lexislatura”.

Tamién te podria gustar