Portada Sociedá El Bloque pide desplicaciones a Delegación del Gobiernu polos fechos de Cangues

El Bloque pide desplicaciones a Delegación del Gobiernu polos fechos de Cangues

by asturnet

Rafael Palacios y Roberto Colunga, portavoz nacional y secretariu xeneral del Bloque por Asturies, respectivamente, ufiertaron esti martes 13 una rueda de prensa pa condenar l’actuación de la Guardia Civil nos incidentes del pasáu 10 de setiembre en Cangues d’Onís y pidir desplicaciones a Delegación del Gobiernu por estos fechos.

Los cabezaleros de la organización nacionalista remembraron que díes enantes de celebrase en Cangues un actu del grupu ultraderechista Democracia Nacional, el Bloque advirtió al Delegáu del Gobiernu, Antonio Trevín, de la eventualidá d’incidentes violentos entamaos polos neofacistes y encamentáronlu a nun permitir esti actu convocáu pa una xornada que coincidía cola llegada a la zona d’una etapa de la Vuelta Ciclista a España. Los dirixentes de BA consideren que los sos advertíos nun yeren de baldre en vista de lo sucedío en Cangues el sábadu 10.

El Bloque, que sofitaba una convocatoria de refugue a la concentración ultra nel mesmu llugar de la celebración d’aquella, criticó por voz de los sos cabezaleros la intervención de la Guardia Civil: “en Cangues d’Onís asistimos a lo que podíemos denominar el mundiu del revés -afirmaron Palacios y Colunga- la Guardia Civil protexendo a los neofacistes y golpeando de forma brutal a los demócrates”. El Bloque calificó de “desmidida” ya “inxustificable” l’actuación de les fuerces de seguridá que se saldó cola detención de doce manifestantes antifascistes.

Respective a les agresiones que la Guardia Civil afirmó recibir per parte de los militantes d’izquierda, los dirixentes de BA manifestaron que fueron los propios ultres los qu’entamaron estos incidentes: “tenemos conocimientu de la esistencia d’ultres y neofacistes que, mezclaos ente la población, llanzaron piedres y botelles contra la Guardia Civil col oxetivu estudiáu de provocar la so actuación”, aseguraron Rafael Palacios y Roberto Colunga.

El Bloque por Asturies pidió al Delegáu del Gobiernu, Antonio Trevín, l’apertura d’una investigación polos sucedíos de Cangues, la depuración de les posibles responsabilidaes internes y l’archivu de los tramites sancionadores puestos en marcha contra los militantes antifascistes deteníos tres los incidentes. Pa la organización nacionalista “nun s’entiende cómo ye posible que’l Delegáu en el Gobiernu n’Asturies nun autorice manifestaciones por tar redactada la solicitú en Llingua Asturiana y ensin embargu autorice una concentración en Cangues d’Onís d’un conocíu grupu neofacista y pronazi, racista, xenófobu, y violentu por definición”.

Tamién te podria gustar