Portada Conceyos El Bloque denuncia irregularidaes de Cultura nes sovenciones a les oficines de normalización que ponen en peligru los puestos de trabayu

El Bloque denuncia irregularidaes de Cultura nes sovenciones a les oficines de normalización que ponen en peligru los puestos de trabayu

by asturnet

El Bloque por Asturies denunció esti miércoles 17 d’Avientu a la Conseyería de Cultura por nun comunicar a los conceyos que reciben sovenciones palos servicios de normalización si van seguir teniéndoles en 2009 y en qué cuantíes polo que podríen vese empobinaos a pesllar los servicios hasta recibir esa comunicación. Otros años ya recibieren les confirmaciones colo que la continuidá de los trabayadores venía calteniéndose dafechu. Amás, critica la desviación de los fondos pa servicios estremaos como vien asociediendo hai poco en Navia y Corvera.

El voceru del Bloque por Asturies, Pablo Fernández, ufrió esti día una rueda de prensa xunta’l secretariu xeneral de la organización, Roberto Colunga, na que denunció la “situación de precariedá” de los diferentes servicios de normalización llingüística d’Asturies que por primera vegada nun saben a quince díes de final d’añu si van seguir en 2009.

Pablo Fernández quiso amosar la “preocupación” del Bloque pola “llaceriosa situación” d’estos servicios, pero amás denunció lo qu’atalanta nun ye sinon la “modificación de la so finalidá”. Los exemplos más recientes de que se tan emplegando les sovenciones pala normalización notros servicios son los de Corvera y Navia, llugar esti últimu onde “en llugar de crear el serviciu de normalización ta emplegándose la financiación pal Parque Históricu, que ye un departamentu con un enfoque d’espardimientu en xeneral de la cultura asturiana y non un instrumentu de normalización llingüísticu”.

La Casa de la Llingua de Covera ye l’otru casu onde les sovenciones pales oficines de Normalización tan emplegándose pa “un depósitu filolóxicu”.

El Bloque camienta que destrá d’estos dos casos alcuéntrase una maniobra política de xestión del Gobiernu asturianu pa torgar l’espardimientu de los Servicios de Normalización pa camudalos nuna cosa bien estremada y facer que se desanicien los bonos resultaos algamaos hasta agora.

Tamién te podria gustar