Portada Sociedá El biólogu Xosé María Fernández gana’l XIV Premiu d’Ensayu “Máximo Fuertes Acevedo”

El biólogu Xosé María Fernández gana’l XIV Premiu d’Ensayu “Máximo Fuertes Acevedo”

by asturnet

El biólogu ya investigador uviedín Xosé María Fernández convirtióse esti día en ganador de la XIV edición del Premiu d’ensayu en llingua asturiana “Máximo Fuertes Acevedo»” que concede la Conseyería de Cultura y Turismu. El trabayu ganador titúlase “Homo sapiens: la epopeya d’un llinaxe”. Otros cinco trabayos optaben a esti premiu, dotáu esti añu con 7.000 euros.

El xuráu rescampló “la madurez y calidᔠde los testos presentaos y decidió conceder por unanimidá’l gallardón a la obra de Xosé María Fernández (presentada col alcuñu «Owen Milton») rescamplando que se premia un “escelente y mui actualizáu resume de noticies sobre l’estáu actual de los trabayos vinculaos a l’arqueoloxía” y valorando mui especialmente “los elementos de reflexón que propicia un textu de gran calidá argumental, estructural y llingüística que se mueve nun panorama planetariu ensin perder por ello la perspectiva d’Asturies”.

Xosé María Fernández nació n’Uviéu en 1968, lleva años investigando n’Inglaterra y actualmente trabaya nel Institutu Européu de Bioinformática (Cambridge). Ye autor de delles publicaciones científiques n’inglés y n’asturianu, como’l llibru divulgativu «Bioloxía: una historia de futuru» o la traducción al asturianu de «L’estrañu» d’Albert Camus.

Llistáu de ganadores anteriores

Tamién te podria gustar