Portada Música El Beltaine aporta a los sos caberos díes con Tejedor y Pennou Skoulm como protagonistes

El Beltaine aporta a los sos caberos díes con Tejedor y Pennou Skoulm como protagonistes

by asturnet

El Beltaine aporta esta fin de selmana a los sos caberos díes con Tejedor y Pennou Skoulm como protagonistes cimeros por mor del conciertu que van ufrir na nueche d’esti sábadu, depués de que Pepe Vaamonde y la gaita gallega ficieran protagonista a la música tradicional otra vuelta el vienres nel Festival.

L’actuación de Vaamonde, tres del éxitu de públicu qu’algamaren los Gaiteros de Lisboa sobre’l mesmu escenariu una hora enantes, foi ensin dubies la comunión colamúsica tradicional, depués de los ritmos de fusión lisboetas y d’una xornada tan intensa como afayadiza.

Esti sábadu, amás de les actuaciones cimeres de Tejedor y los míticos bretones de Pennou Skoulm van ufrise una amuesa y competición de deportes tradicionales ente los asturianos de la Peña 6 Conceyos y los vizcainos de Herri Kirol en la Pista la Esposición en Les Meanes y un conciertu didáuticu de los asturianos Mestura a partir de les siete en les Aceñes.

La otra cita importante de la xornada va ser la del Grupu Vezos y la so amuesa musical de los Ramos del oriente na Plaza de Cammposagrado.

Tamién te podria gustar