Portada Patrimoniu El bastión descubiertu nel Arqueolóxicu va formar parte del itinerariu del muséu

El bastión descubiertu nel Arqueolóxicu va formar parte del itinerariu del muséu

by asturnet

El director xeneral de Promoción Cultural y Política Llingüística, Carlos Madera, anunció ayer na visita que compartió colos medios a los restos afayaos nel claustru del Muséu Arqueolóxicu, que’l bastión de muralla descubiertu va pasar integrase al itinerariu espositivu del propiu muséu. Tanto Madera, como los espertos que lu acompañaben, resaltaron la importancia del afayu pa conocer los oríxenes d’Uviéu como ciudá.

Les primeres observaciones de los arqueógos tres el descubrimientu casual de los restos valiéron-yos pa comprebar el valor del afayu, al que relacionaron col sistema defensivu entamáu por Alfonso II alrodiu del so palaciu y los principales templos y conventos de la capital del so reinu. La semeyanza d’esti bastión colos otros restos de la muralla que se conserven nes prosimidaes y n’actual cai Xovellanos, confirmaría les hipótesis espuestes por investigadores como Juan Uría Ríu a propósitu del Uviéu d’Alfonso II.

Carlos Madera anunció la intención de la Conseyería d’integrar de la manera na qu’aconseyen los espertos los restos de la muralla dientro’l itinerariu espositivu del Muséu Arqueolóxicu y l’entamu de nuevos sondeos alrodiu del claustru pa tentar completar el descubrimientu con posibles nuevos restos.

Tamién te podria gustar