Portada Música El Arrebato llega a Avilés esti vienres pa presentar so últimu trabayu

El Arrebato llega a Avilés esti vienres pa presentar so últimu trabayu

by redacción asturnews

La Plaza d’España recibe esti vienres el conciertu principal del Antroxu. A les 23 hores El Arrebato va xubir al escenariu para presentar el so últimu trabayu, “Músicu de Guardia”, el novenu del so proyectu musical actual.

El Arrebato, el proyectu artísticu de Javier Labandón, collechó un gran ésitu desque apaeció na escena musical en 2001. Con un estilu que podría clasificase dientro de la rumba-pop y el flamencu, esti músicu cunta con un discu de diamante pola vienta de más d’un millón de copies a lo llargo de tola so carrera y 10 discos de platino.

Dalgunos de los sos pegadizos temes pasaron a formar parte de la memoria d’una bona parte de l’audiencia española. Ente ellos atopen títulos como Búscate un home que te quiera, Mizcu a poco, Ve despacito, Fálame del sur, A mi na’ ma’, Por un besu de la to boca, Un amor tan grande, Dimi’l to nome, Güei tou va salime bien, Mirando pa ti, Dormiendo nel to embelicu o Si la vieres.

El pasáu 28 d’abril vio la lluz el so últimu trabayu que va presentar pal públicu avilesín en conciertu esti vienres. Nesta nueva aventura musical los arreglos escoyíos acentúen l’estilu pop del músicu  coles mires d’ampliar entá más l’universu d’oyentes y satisfaer les mires de los actuales gustos musicales.

Tamién te podria gustar