Portada Educación El 63,9% del profesoráu reclama formación pa la semipresencialidá

El 63,9% del profesoráu reclama formación pa la semipresencialidá

by redacción asturnews
Foto: AEMTG (https://www.flickr.com/photos/esmtg/)

Ocho de cada diez profesores tarrez que l’alumnáu vuelva desmotiváu a clase. porque’l profesoráu de la enseñanza reglada non universitaria española nunca trabayara en semipresencialidad y dos de cada tres reclamen formación pa la semipresencialidá.

El porcentaxe ye unu de los datos más relevantes estrayíos del estudio ‘Panorama de la educación n’España tres la pandemia de Covid-19: la opinión de la comunidá educativa’, un informe realizáu por un grupu d’investigadores de les universidaes de Granada y Málaga, lideráu por el mesmu Trujillo, que trata de dar respuesta a cómo va ser la educación nel cursu 2020-2021. Para ello hanse analizáu les esmoliciones y les necesidaes de la comunidá educativa -profesoráu, estudiantes y alumnos- col fin de llograr datos en redol a los cualos puedan tomase decisiones.

Ellaboráu en redol a una encuesta y grupos de discutiniu, nel estudiu participaron 5.179 docentes d’Infantil (el 10,9% de los participantes), Primaria (32,9%), Secundaria (32,8%), Bachilleratu (9,4%), Formación Profesional (8,8%) y Educación de Persones Adultes (5,1%), según padres, madres y estudiantes.

Nun ye l’únicu datu relevante d’un informe nel que, por casu, apuntase a qu’el 76,1% del profesoráu, casi ocho de cada diez, tán esmolecíos porque l’alumnáu puea volver desmotiváu a les clases.

Con respectu al regresu a les aules, el profesoráu d’Infantil y Primaria considera innegociable ver a los pequenos tolos díes ya inclínense por una vuelta a clase con horarios alternos, ente que’l profesoráu del restu d’etapes apuesta por una alternanza de díes, too ello pa caltener les distancies de seguridá. Otres de les esmoliciones importantes pal profesoráu poner en marcha actividad d’evaluación xustes y fayadices pa la situación actual (63,7%).

Pel so llau, les families declararon les sos duldes sobro si los alumnos aprendieron más o menos, anque comprobaron cómo los sos fíos volvíense más autónomos nos sos estudios y xestionaben de forma distinta los sos tiempos. Tocantes a los estudiantes, l’estudiu señala que son bastante críticos coles infraestructures de los sos centros educativos -«Les redes de conexón, sobremanera nel mundu rural, son probes», afonda Trujillo-, anque la mayoría quier volver a clase.

Coles mesmes, l’estudiu llogra cuatro conclusiones: una mayor inversión, instrucciones clares, y non vagues o superficiales como fueron munches vegaes, que la educación presencial sía innegociable pero combinar cola dixital y, a lo último, que toos estos retos educativos nun sían solo pa el profesores sinón que participe tola sociedá.

La investigación supón el pasu previu a la inminente puesta en marcha d’Educación Conectada. Oportunidaes en tiempos de cambéu’, un proyectu de BBVA y Fad qu’entiende un conxuntu d’acciones d’emerxencia empobinaes al ámbitu educativu tres la crisis causada pol COVID-19. L’oxetivu ye desaniciar les graves consecuencies que l’actual crisis ta teniendo en tola comunidá educativa, y que ta dirixíu especialmente a la población más vulnerable.

 

Tamién te podria gustar