Portada Conceyos El 41º Premiu Tigre Juan va cuntar con una subvención municipal de 50.000 euros

El 41º Premiu Tigre Juan va cuntar con una subvención municipal de 50.000 euros

by redacción asturnews

El conceyal de Cultura y presidente de la Fundación Municipal de Cultura, José Luis Costielles, suscribió la selmana pasadaa un alcuerdu con Tribuna Ciudadana pa subvencionar, con 50.000 euros, a esta entidá na organización y entrega del 41 Premiu Tigre Juan de narrativa, que se va otorgar, previsiblemente, el próximu mes de payares. L’ayuda inclúi una partida destinada a mozos creadores.

El Premiu Tigre Juan, creáu en 1978 y siempres amestáu a la ciudá d’Uviéu, foi xestionáu y patrocináu a lo llargo de los años por distintes persones y entidaes que, atendiendo a los sos distintos criterios d’actuación y d’organización consiguieron caltenelo y consolidalo. Asina y por orde cronolóxicu esti certame foi entamáu, pola Llibrería Cervantes, el Centru Asturianu y pol Conceyu d’Uviéu, hasta llegar al so actual xestor, l’Asociación Cultural Tribuna Ciudadana. Dicha agrupación entamar dende la edición de 2014 en collaboración y col sofitu del Conceyu d’Uviéu, al traviés de la Fundación Municipal de Cultura.

Engrosen la nómina de ganadores del Tigre Juan, ente otros, Antonio Pérez Henares, Ignacio Gracia Noriega, Belén Gopegui, Luis Sepúlveda, Inma Monsó, Antonio Oreyudu, Fernando Palazuelos, Manuel Moyano ,José Luis Borau, Raúl Argemí, Jon Bilbao, Marta Sanz, Sergio del Molín, Samanta Schweblin, Gonzalo Hidalgo Bayal o Pedro Mairal.

La organización del certame destaca, añu a añu, la medría na participación d’autores hispanoamericanos, lo que fixo qu’esti galardón tenga un gran prestíu y un altu grau de conocencia nel continente americanu.

Tamién te podria gustar