Portada Sociedá El 38,5% de la población de los conceyos del cordal llionés quier tar con Asturies.

El 38,5% de la población de los conceyos del cordal llionés quier tar con Asturies.

by asturnet

L’Estudiu Sociollingüísticu de Lleón fechu por Xoxé Antón González Riaño y Xosé Lluís García Arias desprende estos resultaos, algamaos d’una amuesa de 400 persones de los conceyos del norte del país Lleonés. A la entruga “¿quier una autonomía conxunta con Asturies? el 38,5% respondió afirmativamente quedando en segundu llugar la opción de sólo con Lleón, 28,3%, y un 21,5% optando pola continuidá de l’autonomía Castellano-Lleonesa.
Los autores del Estudiu Sociollingüísticu de Lleón afirmen la inesistencia d’intenciones polítiques “Establecemos conclusiones, nun opinamos nin aconseyamos”. L’Estudiu asoleyóse a los representantes políticos de Lleón teniendo una “perbona acoyida”.
Otru de los puntos a destacar del Estudiu ye’l fuerte sentimientu d’afinidá con Asturies de la ciudadanía del norte de Lleón. Asina un 72,8% siéntese más prósimu a Asturies y los asturianos que a los castellanos. Esto esplíquen González Riaño y García Arias debese a “la proximidá xeográfica, contactu humanu y los llazos históricos y culturales”
L’Estudiu Sociollingüísticu de Lleón ta editáu pola Academia de la Llingua Asturiana

Tamién te podria gustar