Portada Tecnoloxía El 25 aniversariu de Pokémon amuesa que ye la franquicia más pervalible del mundu

El 25 aniversariu de Pokémon amuesa que ye la franquicia más pervalible del mundu

by redacción asturnews

Pokémon celebró’l so 25 aniversariu’l 27 de febreru de 2021 y con esa conmemoración dexó bien nidio que ye la franquicia más pervalible del mundu. L’ésitu de les “bisarmes de bolsiellu” como les llamen dalgunos foi ininterrumpíu dende’l primer llanzamientu del xuegu en Gameboy en 1996.

El ventiavu videoxuegu de la saga llanzarease en 2019 y la franquicia tamién cunta con más de 1.000 episodios de series de televisión. Amás, les cartes y los cromos convirtiéronse n’una mina d’oru para la empresa matriz Nintendo y siguen siendo unu de los productos de merchandising más populares.

Con toos estos ésitos, Pokémon ye la franquicia de medios más pervalible del mundu, con unos ingresos totales envaloraos en 100.000 millones de dólares. El segundu puestu del ranking de les franquicies de medios que más facturen ocupar otra xaponesa: Hello Kitty. La pequena gatina tien una facturación total envalorada de 84.500 millones de dólares. Cuatro franquicies agora xuníes sol paragües de Walt Disney Company ocupen los puestos terceru a sestu. Les marques más esitoses son Winnie the Pooh y Mickey Mouse & Friends, caúna con unos ingresos envaloraos en 80.300 millones de dólares. Pero Star Wars (68.700 millones de dólares) y Disney Princess (46.400 millones de dólares) llueu podríen algamar a los venerables buques insinia del grupu.

Ente les diez franquicies de medios que más facturen tamién s’atopen la serie xaponesa de llibros infantiles Anpanman (44.900 millones de dólares), l’Universu Cinematográficu Marvel (35.300 millones de dólares), el fontaneru más famosu del mundu, Mario (34.600 millones de dólares), y el mundu máxicu qu’arrodia a Harry Potter (32.200 millones de dólares).

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar