Portada Música El 24 Sónar batió record de visitantes con un monumental espectáculu inmersivu

El 24 Sónar batió record de visitantes con un monumental espectáculu inmersivu

by redacción asturnews

L’estudiu xaponés d’arte new media Rhizomatiks, dirixíu por Daito Manabe y Motoi Ishibashi, foi escoyíu anguaño pa producir la obra que s’estrenaba en SonarPLANTA, unu de los espectáculos más esperaos del festival Sónar que dio’l pistoletazu de salida’l miércoles y desenvolviose hasta’l sábadu con un nuevu record de 123 visitantes.

El Sónar 2017 batió’l so récord algamando la cifra de 123.000 visitantes y pesllando’l sábado la so 24º edición con un 9% más de asistentes que nel 2016. L’amuesa afita asina les bases de la so próxima edición, el 25º aniversariu, combinando “fiesta y profundidá” sigún dixere la organización.

Tratase del show más inmersivu de tolos 24 Sónar: “phosphere” (”esfera de lluz”). Xuntu a la Fundació Sorigué, el Sónar presentó una esperiencia inédita: una redolada inmersivo aumentáo con elementos tridimensionales que camuda en función del puntu de vista del espectador, quien pudo dir modificando’l soníu y l’imaxe. Dicha instalación supunxo un importante pasu adelantre nes nueves formes de creación inmersiva que protagonizaron Sónar+D 2017. Esta monumental pieza ye xuna arquitectura híbrida robotizada na qu’espeyos sincronizaos, máquines de fumu, fexes de lluz y hasta 24 proyeutores de vídeu conxugar pa construyir una esperiencia espacial inédita, tan heredera de los nuevos llinguaxes nel mundu de la danza contemporanea como del vocabulariu del “projection mapping”.

Rhizomatiks Research, con base en Tokio, ye’l llaboratoriu dedicáu a esquizar les nueves posibilidaes artístiques de la tecnoloxía. La so actividá desenvolver nel ámbitu del new media, l’arte de los datos y otros proyectos d’investigación y desenvolvimientu qu’entá nun fueron vistos nuna escala global.

Más de 300 propuestes convertieron esta selmana a Barcelona nuna celebración mundial de la música, la creatividá y la tecnoloxía. En total presentáranse más de 140 conciertos nos Sónar de Día y Sónar de Nueche, 5 esposiciones en distintos espacios de la ciudá y más de 200 propuestes en Sónar+D, ente conferencies, workshops y presentaciones de proyectos artísticos y tecnolóxicos.

Tamién te podria gustar