Portada Gastronomía El 15% de la producción del vino “Rías Baixas” consúmese n’Asturies

El 15% de la producción del vino “Rías Baixas” consúmese n’Asturies

by asturnet

Los asturianos consumen alredor del 15% la producción que se vende nel Estáu del vino comercializáu pol Conseyu Regulador de la Denominación d’Orixe “Rías Baixas”, de la que so la variedá principal procede de la uva alabariño. Esto datos diéronse a conocer nun actu de promoción, nel Hotel de la Reconquista, qu’aconceyó a más de 300 profesionales del sector como distribuidores y restauradores, asina como a 22 sumilleres asturianos que participaron nuna cata vertical na qu’analizaron vinos de delles colleches”
El xerente de la Denominación d’Orixe Rías Baixas, Ramón Huidobro valoró’l mercáu asturiano al que calificó de “mauru y gran conocedor del vino blanco, como ye’l casu de los “Rías Baixas”, cada vegada más presente n’Asturies, na que la gastronomía encaxa dafechu con estos vinos”.
Huidobro aseguró que la collecha d’esti año, de la que se consiguieron trenta millones d’uva, un 40% más que l’añu pasáu, ye perbona ya indicó que d’esta cantidá algamaránse unos diecinueve o venti millones de llitros.
El cincuenta por cientu del vino empobínase a la comercialización fuera del estáu, esta distribución ta madrando añu tres añu, la Denominación Rías Baixas a la que pertenecen 180 bodegues gallegues, solamente nos Estaos Xuníos el volume de llitros vendíos raspió’l millón.
Los vinos de la Denominación d’Orixe Rías Baixas vienen siendo galardonaos en dellos certámenes vinícoles internacionales. D’esta forma la revista con más prestixu de la viticultura “Wine Spector” incluyó a dos marques de Rías Baixas nos llistaos de los meyores vinos del añu 2005.
Huidobro aprovechó la presentación n’Uviéu de la Denominación d’Orixe Rías Baixas pa incidir na necesidá d’ecucar al consumidor, cola fin de que conoza les diferencies y garantíes qu’aporten los vinos acreditaos cola contraetiqueta de Rías Baixas, frente a quellos que comercialicen ensin etiqueta. “Detectamos que, pol éxitu de los nuesos vinos acrediatos cola contraetiqueta de Rías Baixas, hai quien aprovecha la cinrcunstancia pa vender vinos qu’imiten a los de nueso; les uves d’estos vinos proceden d’otres rexones vitivinícoles españoles, asina qu’aconseyamos al consumidor asturianu que busque la seguridá na contraetiqueta de la Denominación d’Orixe, siempre que quieran prebar un vinu Rías Baixas Albariño, porque la garantía d’orixe y de calidá avalala solamente esi precintu”

Tamién te podria gustar