Portada Educación El 12 por cientu de los universitarios asturianos acaba la carrera nel tiempu marcáu pol so plan d’estudios

El 12 por cientu de los universitarios asturianos acaba la carrera nel tiempu marcáu pol so plan d’estudios

by asturnet

El rector Juan Vázquez llevó al últimu Conseyu de Gobiernu de la Universidá d’Uviéu un informe elaboráu pol Vicerrectoráu de Calidá, Planificación ya Innovación sobre rendimientu académicu nel que la media d’ésti asítiase penriba’l 55 por cientu, una media superior a la d’otres universidaes del estáu. L’informe señala tamién qu’ún de cada ocho universitarios, el 12 por cientu, llogra acabar la so carrera dientro’l tiempu marcáu pol so plan d’estudios.

En cuantes al desgrose de los datos por carreres, les técniques tán a la cola en rendimientos académicos, estableciendo que’l nueve por cientu de los alumnos qu’entren nuna escuela o facultá nun lleguen a acabar.El dossier revela que l’universitariu asturiano tarda como media 2,2 años más de los establecíos pa rematar la carrera.

El datu más relevante ye’l que se refier a la tasa de rendimientu, un conceptu que determina la relación ente’l númberu d’estudiantes aprobaos nuna asignatura y el total de matriculaos. L’estudiu señala que el nivel más altu de rendimientu ta en Ciencies de la Salú, con un 81,3 por cientu. Los otros campos docentes queden asina: 57,5 por cientu en Humanidades; 55,5 por cientu en Ciencies Xurídico-Sociales; 51,9 por cientu n’esperimentales y 51,8 en titulaciones técniques. La media de rendimientu globlal na Universidá d’Uviéu asítiase nel 55,9 por cientu.

Tamién te podria gustar