El ‘Museum Watching’ d’Elliott Erwitt na Fnac

24 agostu 23:54 2005 Imprimir

Elliott Erwitt considera la fotografía como l’arte de la observación, lo que lu lleva a escucar tamien a los aficionaos al arte mentes observen. La galería de la Fnac de Parque Principáu espón ente’l 26 d’agosto y el 14 de payares el ‘Museum Watching’. 32 retratos nos qu’Erwitt describe con ironía l’actu mesmu de mirar nel interior de los museos.

La obra d’Erwitt busca lo chocante y absurdo de la vida cotidiana dende una doble vertiente: capa les imáxenes con una aparente tresparencia visual, al tiempu que surraya’l llau irónicu de la vida.

Nacíu en París en 1928, pasó gran parte de la so vida en Los Ángeles onde conoció a Edward Steichen, Robert Capa y Roy Stryker. Con Capa trabayó na famosa Axencia Mágnum dende 1953, publicándose internacionalmente los sos ensayos periodísticos, les ilustraciones y les anuncies que foi creando a lo llargo de más de cuarenta años.

Erwitt tien sío oxetu de varies exposiciones individuales per museos y galeríes de tol mundu, como’l Museum of Modern Art de Nueva York, The Smithonian Institute, el Art Institute de Chicago, el Museo Moderno de París, el Kundsthaus de Zurich y el Photokina de Colonia.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...