Educación va facer obligatoriu’l billingüismu castellán-inglés, mientres nun se pue escolarizar n’asturianu

11 avientu 08:34 2008 Imprimir

Mientres los padres asturianos siguen ensin tener nin ún solu centru en toa Asturies pa escolarizar a los neños n’asturianu, la Conseyería d’Educación, dirixida por Riopedre, avanza nos centros billingües, de castellán-inglés o castellán-francés. José Luis Iglesias Riopedre prometió “multiplicar por diez el númberu de centros de Primaria y por más de trés el de Secundaria con estes característiques”. Amás, el Conseyeru comentí “Hasta agora’l pasu yera voluntariu pa los centros, pero vamos a solucionalo pal cursu que vien, nun se pue facer una tortiella ensin romper los güevos”.

Educación prepara yá un llistáu de centros de Primaria y Secundaria a los que va recortar l’autonomía pa incluyilos por orde del Gobiernu d’Asturies dientro de los planes billingües. Mientres, nengún neñu pue ser escolarizáu n’asturianu, nin siquiera nun mínimu porcentaxe y siguen les dificultaes pa matriculase na asignatura de llingua asturiana en munchos centros.

El Conseyeru y el Gobiernu nun tienen problema en defender, pa la llingua propia d’Asturies “la voluntariedá”, mientres obliguen a maestros y alumnos a escolarizar nun llingua foriata, que nun ye oficial en nengún territoriu español.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...