Portada Educación Educación va convocar en 2021 les oposiciones de Secundaria y FP aplazaes

Educación va convocar en 2021 les oposiciones de Secundaria y FP aplazaes

by redacción asturnews

Educación va convocar en 2021 les oposiciones de Secundaria y FP aplazaes 20 de xunu d’esti añu. Esi yera’l día previstu por que se celebraren les oposiciones de Secundaria, FP y Escueles d’Idiomes, con 587 places convocaes d’ingresu llibre y 175 de promoción interna. Sicasí, cola llegada de la pandemia, la Conseyería d’Educación decidió aplazales a 2021.

Facíase a principios d’abril, siguiendo la midida qu’adoptaren otres dolce comunidaes. 6.000 aspirantes teníen previstu presentase. Esti día, la Conseyería d’Educación confirmó a los sindicatos firmantes del alcuerdu de la mesa sectorial sobre’l calendariu y los criterios básicos aplicables a los procedimientos selectivos 2018-2022 la so intención de realizales el próximu añu, siempres y cuando la situación sanitaria dexar.

Con dalgún axuste posterior, primeramente convocárense 497 places en Secundaria nes especialidaes de Filosofía, Llingua Castellana y Lliteratura, Xeografía y Hestoria, Matemátiques, Física y Química, Bioloxía y Xeoloxía Dibuxo, Francés, Inglés, Educación Física, Orientación Educativa, Tecnoloxía, Economía, Alministración d’Empreses, Formación y Orientación Llaboral, Informática, Saléu ya instalaciones marines, Organización y proyectos de fabricación mecánica; procesos de diagnósticu clínicu y productos ortoprotésico, y procesos sanitarios. En FP, había previstes alredor de 90 (Cocina y Pastelería, Equipos electrónicos, Instalaciones Electrotécnicas, Caltenimientu de Vehículos, Mecanizado y Caltenimientu de Máquines, Procesos de Xestión Alministrativa, Servicios a la comunidá y Soldadura).

El director de Personal Docente, José Manuel López Guerrero, informó a ANPE, CC OO, UXT y Suatea del entamu de la nueva ufierta pública d’empléu d’esti exerciciu, la correspondiente al cuerpu de Maestros, y que se preve executar en 2022. Ta previstu convocar places n’Educación Infantil, Educación Primaria, Inglés, Educación Física, Música, Pedagoxía Terapéutica y Audición y Llinguaxe. Faltaría por especificar el númberu de puestos. La xunta sirvió pa detallar les 37 especialidaes de promoción al cuerpu de catedráticos de Secundaria, que se van convocar per primer vegada en más de 20 años.

Tamién te podria gustar